avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 346 soluții astăzi
Forum Activitate Korobase

Activitate Korobase

Suntem doi asociati in SRL, cu parti egale. Amandoi am investit aceeasi suma, doar ca eu si lucrez in firma.
Nu sunt angajat cu contract.
Cum ar trebui sa gandesc beneficiile mele? Sa cer plata cu ora pe langa profitul la care am dreptul?
Multumesc anticipat pentru orice sugestie/parere.
Multumesc pentru sfaturi.
Am obtinut toate aprobarile pentru un chiosc. Problema e ca nu pot rezolva nicicum racordul electric, care trebuie realizat de ENEL.
Am depus dosarul cu toate actele in 12 februarie (la Enel) si am platit un avans de 4.000 de lei pentru bransament, din pacate nimeni nu-mi poate spune exact de ce nu vin sa-l realizeze.
Pierd in fiecare zi banii dati la domeniul public (bani platiti in avans pe multe luni) si din faptul ca nu pot incepe activitatea.
Ce ma sfatuiti sa fac?
1.Daca am o firma de comert, am voie sa fac promotii in care ofer (gratuit) bilete la teatru si cinema? Fac comert cu alimente.

2. Am voie sa fac promotii prin care clientii sa primeasca produse (gratuit) de la magazinele din jur? De exemplu, eu sa fac o intelegere cu un magazin alaturat si clientul meu sa mearga cu bonul de casa acolo. Iar acolo sa primeasca ceva gratuit sau cu pret redus, asta dupa ce am rezolvat in prealabil cu patronul de acolo.

3. Intr-un magazin alimentar, ce documente trebuie sa am tot timpul in incinta respectiva?

4. Trebuie sa depun incasarile (de peste zi) la banca? Pana la suma de bani nu sunt obligat sa fac asta?

5.
Discuție Voluntariat
Daca un angajat doreste sa faca voluntariat timp de o luna (iar firma sa doneze o parte din incasari catre un orfelinat sau ONG), ce tip de contract se face cu acest angajat si cum se procedeaza cu platile la Stat?
Daca sunt administratorul unei firme si am credite in nume personal (nu pe firma), se poate ca eventualele datorii sa aiba repercursiuni asupra firmei?
Am primit marfa de la un furnizor, dar fara factura. Dupa ce mi-a prezentat oferta, n-a vrut sa faca o proforma.
Acum am marfa, dar n-am factura si nici nu mi-o trimite - am impresia ca trage de timp.
E o situatie noua (si ciudata) pentru mine si nu prea stiu ce este de facut.
Marfa n-a venit prin curier (cum vin de obicei), ci printr-o firma de transport (din alt oras decat cel cel in care isi desfasoara activitatea furnizorul).
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa am surprize sa fiu taxat exagerat cu pretul trasportului...
Soferul camionului a spus ca el nu incaseaza bani si ca nu are o factura pentru mine.
Am nevoie de sfaturi. Multumesc anticipat.
Cineva mi-a spus ca fiecare IMM trebuie sa aiba cel putin un angajat (nu mi-a spus si cadrul legal).
Dar daca eu (ca administrator) lucrez fara contract de munca?
Ma poate "lumina" cineva?
Răspuns la discuția Cost schimbare sediu social
Spuneti ca, costurile nu sunt mari. Ce inseamna mari? Cam cat estimati?
Stie cineva cat costa schimbarea sediului social (in acelasi oras)?
Aceasta cheltuiala e deductibila?