avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Forum Activitate tomamirela

Activitate tomamirela

Buna ziua,
pensionar MAI, divortat recent , cu un copil major si unul minor, in prezent sunt si salariat la o societate de paza, incadrat cu salariul minim pe economie. Am in vedere stabilirea pensiei alimentare pentru copilul minor si va intreb : ce cuantum va avea aceasta ?
Va multumesc pentru eventualele lamuriri !
multumesc pentru raspuns , este din pacate adevarat , nu pot decat sa astept cele 8 zile lucratoare ! Multumesc inca odata !
in cadrul procedurii de inmatriculare a masinii recent aduse am fost la RAR, am ridicat certificatul de inmatriculare, copie si original . am mers la ANAF , am luat decizia ,am platit taxa. Cand m-am prezentat la ghiseu pentru inmatriculare - nu mai aveam originalul certificatului de inmatriculare . am fost la RAR , am platit publicarea la monitorul oficial pentru a fi declarat nul. Vreau sa urgentez inmatricularea, RAR-ul poate elibera duplicatul pe baza chitantei de plata la MO sau trebuie sa astept cele 8 zile lucratoare ?
Multumesc, va intreb fara a forta nota : daca nu a recuperat taxa cum sa procedez la inmatricularea autoturismului ?
Buna ziua,
o masina inmatriculata in RO , cu taxa platita si restitiuta este vanduta ! noul proprietar plateste din nou taxa ?
Buna ziua,
poate cineva sa-mi spuna ce este in neregula cu urmatorul contract de prestari servicii ?
au convenit urmatoarele:

II. Obiectul contractului de prestari servicii :

1 Efectuarea de către Furnizor a demersurilor de identificare a unui program de munca
si prezentarea unei singure oferte Beneficiarului.
2. Evaluarea aptitudinilor Beneficiarului pentru candidarea intr-un program de munca.
3.Evaluarea si aprobarea CV-ului Beneficiarului.
4.Procesarea dosarului Beneficiarului.
5.Indeplinirea formalitatilor privind transportul in tara de destinatie.
6.Plata de catre Beneficiar a serviciilor si respectarea de catre acesta a obligatiilor
prevazute la Cap.IV, art.2 din prezentul contract.
III. Durata contractului de prestari servicii :
Contractul de prestari servicii se încheie pe o durată de 12 luni de la data semnării de
către părţi, cu excepţia situaţiilor în care acesta încetează înainte de această perioadă, conform
CAP.VIII.
IV. Obligatiile partilor :
1. Obligatiile furnizorului:
a) sa intocmeasca si sa proceseze dosarul Beneficiarului ;
b) sa faca demersuri de identificare a unui loc de munca in UK si sa faca o oferta de
munca beneficiarului pe durata prezentului contract ;
c) sa prezinte beneficiarului informatii si precizari cu privire la cerintele locului de munca
si la conditiile in care poate avea loc angajarea;
d) sa asigure, dupa caz, testarea aptitudinilor beneficiarului( se vor testa cunostintele de
limba engleza prin interviu) ;
e) sa asigure confidentialitatea datelor personale;
f) sa efectueze demersurile si formalitatile necesare pentru deplasarea beneficiarului in
tara de destinatie ;
g) sa restituie toate documentele de studii ( diplome ) depuse de beneficiar in original, in
cazul in care nu i-a gasit loc de munca sau acesta renunta la serviciile prestate ;
h) în cazul în care beneficiarul semnalează furnizorului o nerespectare de către angajator
a clauzelor prevăzute în contractul de prestari servicii, furnizorul va anunta angajatorul strain
pentru a lua măsuri în consecinţă ;
2. Obligatiile beneficiarului:
a) sa achite tariful pentru serviciile prestate de furnizor;
Nume, prenume:
Semnatura:2
b) sa prezinte toate documentele si sa furnizeze toate informatiile necesare pentru
inscrierea in program, intocmirea dosarului beneficiarului pentru furnizor si pentru angajatorul
strain, precum si pentru cautarea unui loc de munca in strainatate;
c) sa verifice zilnic e-mailul personal pentru informare la zi cu privire la anunturi,
instructiuni etc. facute de furnizor ; sa confirme de indata primirea mesajelor si participarea la
eventualele programe comunicate de Furnizor in cadrul contractului. Sa traduca in limba
romana toate documentele inaintate de catre Furnizor.
d) sa nu schimbe statutul pasaportului fata de data de incheiere a contractului de prestari
servicii, in caz contrar furnizorul fiind exonerat de orice raspundere ;
e) sa participe la actiunile de testare organizate de furnizor, in vederea selectarii pentru
a fi angajat in strainatate;
f) sa obtina viza daca o viza este aplicabila.
g) asigurarea conditiilor de transport in tara de destinatie cade in sarcina beneficiarului ;
h) sa anunte furnizorul in cazul renuntarii la serviciile prestate de acesta si sa achite in
caz de renuntare tariful prevazut la Cap. V ;
i) sa achite taxele legale si costurile legate de deplasarea in strainatate, si de asemenea
sa-si asigure pe propria cheltuiala transportul;
j) sa respecte obligatiile prevazute in contractul de prestari servicii incheiat cu angajatorul;
k) sa se prezinte la locul de munca cu o zi inainte de data inceperii programului ;
l) beneficiarul va respecta modalitatea de transport oferita de Furnizor ;
m) in cazul primirii ofertei de munca Beneficiarul se obliga sa comunice Furnizorului
hotararea sa cu privire la respectiva oferta in maxim 24 ore de la primirea ofertei ;
V. Tariful serviciilor :
Tariful pentru serviciile prestate de furnizor este de 400 GBP platibili in lei la cursul
oficial al BNR.
Tariful va fi achitat pe baza facturii semnate de catre beneficiar dupa interviul cu
angajatorul si dupa ce acesta confirma acceptarea beneficiarului si posibilitatea oferirii
unui contract.
Tariful va fi achitat dupa 30 zile de la inceperea contractului.
3 zile lucratoare vor fi alocate pentru a se putea definitiva achitarea obligatiilor
financiare – efectuarea de transfer bancar daca este necesar, transfer de bani, depunere
numerar etc.
Orice zi de intarziere in plus fata de cele 3 mentionate mai sus va fi taxata/penalizata
cu 5GBP/zi.
In cazul in care beneficiarul ulterior semnarii contractului doreste sa se retraga din
program nu va putea remite pretentii asupra sumelor platite furnizorului si nu va fi
exonerat de obligatiile financiare asumate prin acest contract.
În cazul în care, după interviul în limba engleză (în cazul acceptării beneficiarului),
furnizorul descoperă falsuri în dosarul depus de beneficiar, acesta pierde toate taxele
achitate până la momentul respectiv, este exclus din program şi va suporta consecinţele
legislaţiei în vigoare.
Cu scuzele de rigoare pentru oricare inconvenient creat de citirea acestuia astept un raspuns din partea dvs !
Buna ziua,
pentru POR axa 4, domeniul 4.3. , achizitie utilaje si echipamente a obtinut cineva certificatul privind nedeductibiltatea TVA ?
Buna ziua,
ma puteti ajuta cu un model de declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese a membrilor comisiei de evaluare?
Multumesc !
Buna ziua,
se poate sa depun singura cererea de restituire taxa auto, fara sa fie obligatorie angajarea unui avocat? La aceasta data ce taxe si timbre fiscale trebuiesc platite si ce documente trebuiesc anexate acestei cereri!
Multumesc pentru un eventual raspuns .
Stimata doamna, poate nu am reusit sa ma fac inteleasa in randurile de mai sus!
Este singura modalitate legala avuta la indemana prin care sa va arat ca meseria de contabil se echivaleaza cu administrator financiar debutant cu studii medii ! Daca scoala are nevoie de contabil - simplu- nu de economist, nu de mare specialist economic, atunci de ce trebuie sa angajeze pe cineva cu studii superioare ! Ideea mea de bugetar este aceea de cineva care trebuie sa faca tot posibilul sa aiba grija de putinul pe care-l are la indemana !Sau este gresita si de fapt doar noi ii vaitam pe bugetari si ei o duc bine mersi?( aveti in vedere ca au cea mai stufoasa grila de salarizare !)Nu trebuie sa-mi echivalez nici un fel de studii, credeti ca ar fi acceptat scoala studiile efectuate la Institutul de Fizica Atomica de la Magurele? NU !
Atunci cand s-a facut anuntul pentru concurs au apelat la cunostintele vaste ale secretarei scolii, care a copiat din hg 286 conditiile de organizare , le-a pus in practica, eventual s-a sfatuit cu o alta dna secretara-stie tot din alta comuna cu o scoala la fel de mica ,al carui director este profesor de educatie fizica, a carei comisii de validare a dosarelor a avut in componenta profesoara de engleza, profesorul de religie si ca presedinte profesoara de matematica !
Sunt foarte descumpanita, insist, aveam o cu totul alta parere despre bugetari !
Imi cer scuze celor care s-au simtit in vreun fel lezati de cele mentionate, dar am simtit nevoia imperativa de a va transmite ca daca esti contabil, atunci ramai contabil , nu administrator financiar (patrimoniu) !