avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Activitate BobiX

Activitate BobiX

Completare: trebuie sa va hotarati la care loc de munca pastrati functia de baza si sa anuntati in scris angahatorii; puteti beneficia de deduceri si tichete de masa doar unde aveti functia de baza.
buna ziua,
sunt parintele unui elev in clasa I.
la sfarsitul lui decembrie am fost rugat de dna invatatoare sa aduc motivare pt absenta copilului de la ora de sport. nu stiam despre ce e vorba si am fost lamurit:
inainte de craciun urma sa li se faca poze copiilor, pt calendar, etc... din ce imi amintesc a fost o recomandare sa vina imbracati frumos pt poze.
in aceeasi zi insa copiii au avut si ora de sport. profesorul de sport nu a primit la ora copiii care nu erau echipati corespunzator pt ora de sport.
al meu din cate imi amintesc a fost cu echipamentul de sport pe el; cand l-am intrebat ce s-a intamplat mi-a zis ca profesorul de sport i-a zis sa stea pe banca impreuna cu alti copii. si s-a ales cu o absenta. nemotivata.
as putea sa ma duc la doctorita de familie si sa cer o motivare. dar nu mi se pare normal.
eu am dus copilul la scoala, si l-am lasat in custodia scolii, incepand cu ora 8:00, in ziua respectiva.
el figureaza absent la una dintre ore. ABSENT inseamna ca nu a fost prezent la ora, eu asa inteleg. imi pun intrebarea - si vreau sa o adresez mai departe profesorului de sport - unde a fost copilul meu, in varsta de 8 ani, in timpul orei respective? pt ca daca a fost totusi prezent in clasa (sala de sport) atunci nu se cheama ca a fost absent.
mi se pare ca s-au luat niste masuri cam exagerate pt niste copii de clasa I. maine urmeaza sa am o discutie cu profesorul de sport, si m-ar ajuta niste sfaturi cu privire la cum sa abordez problema.
va multumesc,
Discuție Amenda Telpark