avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Activitate djtudor

Activitate djtudor

Răspuns la discuția Diurna pentru angajati
multumesc, sunt angajatul firmei din bucuresti, la Suceava e doar o lucrare temporara care se incheie intr-un an, apoi plec pe alta si tot asa. Deci nu am nici un act de detasare, doar mi se spune ca voi lucra acolo. Dar ceea ce e curios e ca nici ordin de deplasare nu mi se da. Ma urc in masina si plec acolo.
Situatia e urmatoarea: am domiciliul in Constanta, lucrez ca angajat la o firma din Bucuresti iar locul meu de munca e in Suceava. Firma imi asigura cazare in Suceava si am masina de serviciu. In ultimul an pe deconturile lunare mi-am pus si diurna de 40 de lei cat e stabilita in cadrul firmei. Pana atunci eu nu stiam ca se poate primi diurna, dar am facut asta la sugestia unui coleg care facea asta de ani buni. Timp de un an am primit si eu diurna fara sa comenteze nimeni. Mentionez ca din ianuarie 2019 firma da si bonuri de masa , dar bineinteles ca in zilele cu deplasare nu am luat aceste bonuri. Saptamana trecuta s-a trezit cineva , (care imi si semnase pana acum toate deconturile) sa-mi spuna ca de fapt eu nu am dreptul la diurna. Am avut o discutie cu unul din sefi si acesta mi-a explicat ca firma nu da diurna decat celor care pleaca pentru cateva zile din bucuresti si ca eu am locul de munca stabil in Suceava, deci firma nu ma trimite nicaieri in delegatie. I-am replicat ca totusi firma m-a trimis la Suceava, nu m-am dus eu acolo din proprie initiativa. Stiu ca in codul fiscal se spune ca primesti diurna daca firma te trimite in deplasare la mai mult de 5 km de locul de munca. Am aceasta neclaritate si as vrea sa stiu daca pot sau nu sa primesc diurna in situatia data. Multumesc.
Răspuns la discuția Diurna pt deplasare pe I I