avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 939 soluții astăzi
Forum Activitate ALINACARSTEA

Activitate ALINACARSTEA

Răspuns la discuția concediu fara plata
contractul este pe perioada nedeterminata de acum 5 ani jumatate
buna ziua. Lucrez la o firma si m-ar interesa daca as putea sa-mi iau concediu fara plata 3 luni de zile fara a-mi inchide contractul de munca.
Discuție somaj
BUNA ZIUA. AM FOST IN CCC PANA LA 2 ANI, APOI IN PREAVIZ, IN PREZENT SUNT IN SOMAJ. MI-AM GASIT UN LOC DE MUNCA, DAR CM SE FACE DOAR PE PERIOADA DETERMINATA ( PE O LUNA).
DACA PESTE O LUNA NU IMI MAI REINOIESTE CONTRACTUL DE MUNCA MAI AM DREPTUL LA SOMAJ?







Răspuns la discuția Concediul de odihna

M-ar interesa la cate zile de concediu de odihna am dreptul pana in prezent. Eu pe CM am 21 de zile. Acum sunt insarcinata, sunt in concediu medical si as vrea sa imi i-au si zilele de Co.

La cate zile am dreptul sa imi i-au.
BUNA ZIIUA
M-ar interesa daca pana in 23 ianuarie 2013 am fost in CCC de pana la 2 ani, mi-am reluat activitatea incepand cu ziua urmatoare, iar incepand cu 5 iulie sunt in concediu medical, la cate zile de concediu de odihna am dreptul pana in prezent.
Va multumesc.
Răspuns la discuția concediu medical
BUNA ZIUA.
AM INTREBAT SI VA MAI INTREB
ştie cineva cât voi lua eu concediu medical(suma cu aproximatie ma intereseaza) in situatia in care:
in data de 22 ianuarie 2013 am terminat concediul de crestere copil de doi ani, am reluat activitatea cu data de 24 ianuarie 2013, asa este scris in contract, dar eu m-am dus la serviciu pe data de 23 ian.2013).