avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1743 soluții astăzi
Forum Activitate profnt

Activitate profnt

Bună seara!

Ce demersuri aș putea face în cazul în care sporul de doctorat de 50% (725 lei) mi-a fost acordat de la 1 septembrie, iar nu de la 1 iulie, așa cum prevede legea153/2017? Menționez că lucrez în învățământ, iar titlul științific de doctor l-am obținut în 2009.

Vă mulțumesc!
Va deranjez cu rugamintea de a-mi spune daca pot face demersuri legale si care ar trebui sa fie acestea pentru recalcularea concediului prenatal, postnatal, respectiv, a indemizatiei pentru cresterea copilului.

Mentionez ca sunt profesor, s-a castigat procesul referitor la marirea salariala (Legea 221/2008; creştere salarială circa 33%) in instanta, am primit o parte din banii restanti in transe (martie, iunie, septembrie, decembrie pentru 2014, respectiv pentru 2015).

Ar trebui sa depun memoriu la Casa de Asigurari si la Agentia Nationala la care sa atasez o adeverinta cu salariul recalculat? Daca salariul meu ar fi trebuit sa fie mai mare, implicit, si sumele pentru cele doua concedii, resectiv, pentru indemnizatie ar fi trebuit sa fie mai mari.

Va multumesc anticipat!
Buna seara!

Apelez la ajutorul dumneavoastra, in speranta ca pot afla niste raspunsuri.

Un profesor care are un copil nascut in iulie 2012 solicita angajatorului (institutie de invatamant) plata unui salariu mediu pe unitate, insa nu il primeste, motivandu-se ca nu e semnat contractu colectiv de munca. Trimite si o petitie la Ministerul Muncii si i se raspunde ca l-ar fi putut primi daca ar fi fost stipulat in Regulamentul de ordine interioara al institutiei.

Avand in vedere ca drepturile pot fi solicitate in maximum 3 ani (iertati-ma daca gresesc), poate reveni cu o noua cerere pentru acordarea acestui salariu mediu, daca acum exista contract colectiv de munca semnat?

Va multumesc!

Buna seara!