Multumesc pentru raspuns. M-ati putea ajuta in acest caz? Eu am dosarul primit si daca imi puteti spune unde si cand pot veni la dvs cu punctul meu de vedere ca sa putem depune intampinarea.
Multumesc!
Avocat Tabrea Alexandru a scris:
Contractați servicii avocațiale iar acesta va demonstra că nu sunt întrunite în speță condițiile răspunderii civile contractuale!
Dacă nu vă permiteți reprezentarea, contractați măcar servicii de redactare!
În administrarea probei cu inscrisuri, prevalați-vă și de răspunsul favorabil!
Multumesc, asa voi face. Am termen pana pe 07.11 sa depun intampinarea. Avem contract cu clientii, proces verbal de predare primire marfa fara obiectiuni cu aceasta clienta, insa am ajuns in situatia asta dorind sa multumim aceasta reclamanta. Am tot revenit asupra lucrarilor facute pe motiv ca nu ii place cantul ales, hai sa adaugam o polita in plus, hai sa schimbam sistemul la sertare etc ca intr un final sa ne reclame la ANPC si sa ne dea in judecata ca nu mai vrea mobila dupa ce a folosit o jumatate de an. Eu am dovezi scrise, poze, stiu cum sa formulez apararea pe baza celor acuzate de ea asa cum sunt prezentate, insa nu cunosc procedurile mai exact.
Aurel Fleancu a scris:
Apelati la ajutor specializat - angajati un avocat.
Atentie la termenul pentru depunerea intampinarii.
Poate cu aceasta ocazie veti intocmi si un model de contract pentru ca pe viitor sa evitati astfel de neplaceri.
Buna ziua. Daca ma puteti ajuta in a ma lamuri in privinta unor aspecte, v as fi foarte recunoscatoare. Intampin urmatoarea problema cu o clienta, mobilier livrat, a semnat proces verbal de predare primire fara obiectiuni. In urma folosirii necorespunzatoare a unei parti din mobila asa cum prevede certificatul de garantie, aceasta a cedat. Am fost de acord si i am schimbat partea defecta cu una noua in mod gratuit, totodata s a intocmit un proces verbal la domiciliu cu probleme pe care dansa in speta le acuza. Tot ce s a insemnat in acel proces verbal s a inlocuit/reparat, de fapt soldandu se cu cerinta de returnare mobilier si primirea inapoi a sumei platite pe comanda. Nu am fost de acord, implicit am primit 2 reclamatii la ANPC in urma carora am prezentat dovezile mele si finalizarea reclamatiilor au fost nefavorabile clientei. ANPC i a cerut sa plateasca o expertiza tehnica de specialitate pentru a arata ca mobilierul are vreun defect, insa aceasta nu l a efectuat.
In aceasta luna, am primit chemare in judecata de catre clienta cu cerere de restituite sume mobilier cu dobanda sau plata a jumatate din suma aceea ca prejudiciu plus cheltuieli de judecata, onorariu avocat, dobanda, desi reclamanta foloseste mobilierul.
Trebuie sa prezint intampinarea in acest proces si intrebarea mea este daca ma pot reprezenta singura ca si administrator sau trebuie sa ma reprezinte un avocat si cum as putea sa formulez faptul ca mi se pare un abuz in a mi cere toata suma inapoi pe mobilier plus dobanda in conditiile in care ea tot timpul asta a folosit acele produsele, produse care sunt efectuate exclusiv pe comanda pe dimensiuni specificate, nu pot fi vandute ca noi, iar suma aceea ca si prejudiciu mi se pare enorma in conditiile in care materia prima executarii a fost mai mare, manopera si deplasari. In plus de asta, returnarea sumei ar cauza lucrarile in curs, salarii si chirii, taxe catre buget, respectiv inghetarea activitatii.
Ce dovezi ar trebui sa depun la dosar si ce posibilitate as avea sa castig?
Multumesc pentru raspunsuri! Mai avem de rezolvat o singura problema, doamna confirma ca a primit mail ul meu, dar nu ne confirma ca ne permite accesul in locuinta sa pentru a face evaluarile recomandate de ANPC, avem termen de 10 zile pentru evaluare ce se scurg de miercuri. Raspunsul ei a fost : Confirm ca am primit mail ul dar pentru a putea facilita accesul la adresa spuneti mi daca se va face in prezenta unui reprezentant ANPC.
I am raspuns ca nu, evaluarea se va face de catre firma noastra, masura dispusa de catre ANPC, iar daca are nelamuriri sa ii contacteze pentru ca nu sunt eu in masura sa ii ofer raspunsuri, si din nou am intrebat daca ne primeste si nu a raspuns nimic.
POPA GHEORGHE a scris:
Expertiza tehnica face parte din procedura ANPC pentru verificarea sesizarii depuse de petenti.
Ok, inteleg. Dar daca eu ma duc la constatare si vin cu dovezi scrise si fotografiate ca mobila clientei nu are defectiunile prezentate de ea, respectiv, o gaura in lada patului, nu trebuie ANPC ul sa ia in considerare aceste dovezi? Ptr ca doamna in cauza a facut niste reclamatii nefondate, fapt constatat si de institutie, nefolosind mobilierul cum specifica certificatul de garantie.
POPA GHEORGHE a scris:
Nu ati cautat unde trebuie. Accesati lista experti tehnici judiciari autorizati de MJ si cautati specializare de expertiza - ingineria prelucrarii lemnului.
Gasiti lista aici: [ link extern ]
Expertiza este utila pentru a va sustine punctul dvs. de vedere fiind singurul document oficial care poate fi avut in vedere. Platiti dvs. expertul pentru ca dvs. aveti nevoie de document nu institutia.
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati in a gasi raspunsurile necesare la urmatoarea problema:
In urma unei reclamatie la ANPC de catre o clienta careia i am livrat anumite produse, nemultumita fara dovezi concrete, fapt constatat de ANPC, dar obligandu ma totodata in a i face o alta constatare a mentiunilor formulate in urma anumitor evaluari, nu se confirma cu dovezi, poze, dar sunt scrise de catre ea pe un proces verbal- e ca si cum eu scriu ce mi trece prin cap dorind sa obtin ceva anume. In speta, luni trebuie sa ne prezentam la clienta in cauza sa facem constatarile necesare si sa le notam daca sunt sau nu justificate. Acel proces verbal trebuie sa aibe si semnatura clientei, ea, logic, ca nu va fi de acord, desi acele probleme nu exista, ea dorind sa obtina un discount din partea noastra. Urmatorul pas va fi sa ma prezint la ANPC cu procesul de constatare facut si in cazul in care are din nou mentiuni, ANPC spune ca mai departe trebuie sa platesc o expertiza tehnica sa demonstrez ca mobilierul nu are defecte, asta mai departe in instanta, desi in procedura de control spune ca petitionarul trebuie sa plateasca expertiza tehnica sa demonstreze ca cele acuzate sunt reale.
Intrebare: unu, la ANPC sa prezint mai departe legea in care se specifica cum ca, clienta trebuie sa ceara expertiza?
Doi, am cautat expertiza tehnica in mobilier si nu exista, ce facem in situatia asta?
Trei, in cazul in care clienta refuza sa semneze procesul verbal de constatare cum procedez?
Adica eu spun ca mobilierul nu are defectiuni, ea spune ca da.
Multumesc!
Din pacate, cea mai mare parte a discutiei s a purtat telefonic, dar le am dat mesaj si i am rugat sa imi trimita poze cu defectiunile, specificandu le in scris ca le voi repara lada si le voi inlocui lateralele patului fara nici un cost aditional. Nu am avut niciodata probleme din sutele de paturi pe care le am vandut pana acum, aceleasi precizari, nu utilizati somiera fara saltea, greutate pe ea, ptr ca se pot smulge balamalele din cadru din cauza fortei. Mi a specificat ca imi va face oricum reclamatie la anpc, eu n am mai avut probleme pana acum in firma, tocmai de aceea nu stiu care este rezolvarea si daca este indreptatita sa ceara alt produs, si modificat dupa ce a vazut altceva ce i a placut. Nici eu n am cum sa demonstrez ca ei l au rupt in modul asta, dar asta este logic tehnic vorbind, am doar acoperirea certificatul de garantie cu precizari despre conditii utilizare si procesul verbal pe care l au semnat ca au primit mobila in perfecta stare.
Buna ziua. Daca ma poate lamuri cineva, am un client caruia i am facut mobila, pat, dulap, mobilier suspendat. In cazul patului, i s a livrat, montat, verificat de catre departamentul de montaj, au semnat procesul verbal de predare-primire a mobilierului ca totul corespunde cu comanda pe care a efectuat o conform contract/factura, etc. A doua zi m a sunat ca balamalele lazii patului s au smuls, intrebat daca au folosit somiera fara saltea pe ea, lucrul acesta fiind specificat in certificatul de garantie, ea actionand o anumita forta, au zis ca da, dar ca nu au rupt ei balamalele. M am oferit sa i schimb, repar, lada si lateralele patului, lucru necceptat de catre dansii, solicitand un produs nou, desi, este in garantie. Inclusiv vor ca eu sa i duc un pat modificat fata de comanda initiala, invocand ca, modelul pe care l au vazut ulterior arata mai bine. Costul de productie al unui pat nou depasind valoarea reparatiei. Cum trebuie sa procedez mai departe? Eu vreau sa le repar stricaciunea, iar ei nu sunt de acord! Vor un alt produs, si modificat. Deci practic alta comanda
Am urmatoarea situatie, detin 2 spatii comerciale intr-un complex de mobila si am cateva modele de mobilier in comun oarecum ca si aspect cu ale altui comerciant din acelasi complex. Domnul respectiv doreste cu orice pret sa ma faca sa plec ptr ca ii "stric" vanzarea, astfel a inceput cu intimidari la adresa mea ptr a retrage modelele respective, inclusiv sa ameninte pe locator ca va renunta la spatiile pe care le are inchiriate daca eu nu fac acest pas. Locatorul acum ma obliga in mod indirect sa scot din productie acele modele, atlfel se vede obligat sa ma dea afara.
Intrebarea mea este, cum ma pot apara atat in fata concurentei si locatorului? Ce pot face mai departe daca sunt evacuata din spatiu? Ii pot actiona in judecata ptr ceva anume?
Multumesc pentru raspuns. Spuneti-mi va rog frumos care ar fi pasii de urmat pentru ca in continuare face acest lucru desi l-am informat ca voi lua masuri impotriva dansului si a zis ca vine in fiecare zi daca "are chef". Il pot inregistra ca si proba? Am si doi martori care au asistat la discutii de fiecare data.
Multumesc anticipat!