avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 986 soluții astăzi
Forum Activitate geims

Activitate geims

Buna ziua,am cumparat un utilaj nou acum 7 luni cu contract de vanzare.cumparare, avand garantie 12luni de la fabrica externa si inca doi ani cu franciza de la dealer.ul din Romania ce se ocupa de service .
Mentionez ca in toata aceasta perioada a avut foarte multe defecte remediate pe garantie, insa de mai bine de 4luni se tot repeta un defect la interval de 20...30 ore de functionare si nu se poate repara doar temporar .Am notificat scris societatea de service si am cerut inlocuirea urilajului.Nu am primit raspuns doar vin il face scrie in deviz ca utilajul este dub observartie ,dar nu se poate repara definitiv.
Am un dosar plin cu acelasi defect...
Este permis mai bine de patru luni sa tot astept o functionare normala fara intreruperi din activitate , trebuie sa vina din nou service.ul sa stearga eroarea si tot asa se deruleaza ...
Cum ar trebui sa procedez?
Am doua notificari trimise scrise cu toata nemultumirea mea si am cerut inlocuirea utilajului deoarece mai bine de patru luni nu sa putut remedia acelasi defect.
Acum astept iar sa mai lucrez cateva zile si se defecteaza din nou mai mukt ca sigur.
Va multumesc si ajutati.ma ,ce ar trebui sa fac?
Nu pot pe protectia consumatorului sunt IF.
In contract scrie ca daca un defect se repeta de mai multe ori iar vanzatoeul hotaraste va nu se poate remedia se va inlocui utilajul.
Intreb eu nui suficient 4 luni ca nu au reusit sal faca sa nu se mai defecteze?
Am decis ca nu mai accept sal tot repare !!!



Buna seara, in urma cu un an si jumatate am cumparat un teren agricol extravilan intocmind la notar o promisiune de vanzare-cumparare ,obtinand si o procura de la proprietarul terenului respectiv astfel ca eu sa ma ocup in continuare de toate demersurile plus cadastru pentru incheierea definitiva a actului de vanzare -cumparare angajandu-ma ca intr-un an de zile sa fie finalizata.Acum un an de zile am contactat o firma sa-mi faca cadastru pentru acest teren dand si un avans de 50% ,au venit au facut masuratorile le-am dat o parte din acte urmand ca primaria ,primarul sa-mi dea aviz parcelar ceea ce nu sa concretizat nici pana in ziua de astazi .La masuratorile celor de la cadastru a reiesit pamant mai putin in parcela respectiva unde se afla si terenul meu. Pe mine nu ma intereseaza nu este domeniul meu ce se intampla dar eu doresc sa mi se dea aviz de plan parcelar sa pot face cadastru la terenul cumparat. De un an de zile nu mi se da, ce ar trebui sa fac si care ar fi posibilii pasi de urmat ?Care ar fi institutia unde ar trebui sa ma adresez nemultumit fiind de primarie?Are obligatie de termen primaria sa dea acest plan parcelar?
Buna ziua,
In data de 15 ian 2014 am cumparat un tractor nou la oferta de pret publicata pe site furnizorului. Cand mi_a adus tractorul am constatat ca ,compresorul este defect,rezervorul motorina fisurat si mi s-a promis ca in cel mai scurt timp imi remediaza si am acceptat dar neremediat nici pana astazi.Ulterior facand rodajul 60ore si 40ore probandu-l in teren cu utilaje sa constat si alte defecte majore:
turbosuflanta defecta din fabricatie si inlocuita dar cu probabile cosecinte ,capac fisurat pompa centrala cu pierderi ulei hidraulic, reductor transmisie defect cu zgomot anormal pinioane pe una din treapta, toba esapament fisurata.Este posibil ca eu sa cumpar tractor nou la pret de lista si sa fiu nevoit sa chem servic-ul sa repar defectele cu care a fost vandut pentru ca eu nici nu am avut timp sa lucrez si mai mult ,am anuntat de cand mi la adus ca are unele defecte.Am tot anuntat servicul dar fara nici un raspuns in afara de turbosuflanta.am facut si o sesizare la protectia consumatorului acum doua zile.Cei de la OPC au zis ca o sa faca cercetari.Va intreb ,daca pot cere inlocuirea acestui tractor ,deoarece eu nu vreau sa repar utilajul defect care mi l-a vandut ,cu defectele tot anuntate de mine in decurs de patru luni.Aceste defecte sunt din fabricatie nu sa stricat la mine ar fi normal sa platesc produse conforme nu produse neconforme iar apoi sa mi le faca conforme .#-o:(
Sa mentionez la OPC inlocuirea produsului? Am reclamat defectele si am rugat sa investigheze dumnealor nedreptatea care mi s-a facut.
Buna ziua,sunt medic veterinar si am cumparat CMV compusa dintr-o cladire si teren fiind medic concesionar.Sunt persoana fizica autorizata si in actele cladirii si terenului.Pentru plata impozitului local cum ar trebui sa ma incadrez la plata impozitului persoana fizica sau persoana juridica?(persoana fizica autorizata nu este pesoana juridica ca srl-urile..? nu)
care ar fi procentul de impozitare pe acest imobil?
am sunat acum furnizorul si mi-a spus ca ei trebuie sa incaseze neaparat factura daca a emiso zicandu-mi ca asa sunt regulile de creditare .Dar eu nu am avut oferte de credit cu cele stipulate in contract.Aceea cu 14 zile nu este specificata in contract singura portita care o am ar fi pnct. 18 - acordarea creditului se va face doar in urma prezentarii procesului verbal de predare primire a bunului nesemnat de mine nu?
Furnizorul nu poate sa anuleze acea factura emisa si sa ma penalizeze conform contractului
adica neachitarea pina la 31 dec a avansului ma penaliza cu 10% .Dar eu am dat avansu insa nu diferenta de la creditor.
va multumesc
Domnule consultant
Referitor la contractul de credit l_am semnat dar la pnct 18 din acest contract scrie: -acordarea creditului se va face doar in urma prezentarii procesului verbal de predare primire a bunului,semnat intre debitor si furnizorul de bunuri dar acesta nu este semnat. Dar pot si solicita in 14 zile la renuntarea creditului .Am fost dus in eroare cu oferta de credit.
In legatura cu furnizorul in antecontractul de vanzare cumparare la paragraful 7 scrie: In caz de neexecutare a obligatiei de plata a avansului (dar eu l-am dat) ,Promitentul Cumparator datoreaza cu titlu de daune-interese 10% din pretul contractului de vanzare-cumparare.
Despre factura furnizorul a emiso acum o saptamana cu valoarea totala a utilajului incasand decat avansul meu restul urma de la creditor.
Cum sa ies din toate astea ,credit nu vreau sa mai fac la acest creditor dar nici la altul poate negociez cu furnizorul de utilaj sa pierd un avans mai mic totusi.
Buna seara va rog ajutatima .
Am un precontract de vanzare -cumparare pentru cumpararea unui utilaj nou care imi expira pe 31dec 2013 .Am dat deja un avans care l-am platit taind si factura ,restul urmand sa fac un crdit la un IFN recomandat de furnizorul acestui utilaj.Documentatiile ,demersurile ,la creditor au fost facute si am fost de acord cu oferta de credit .Astazi cand m_am dus sa semnez contractul de credit am observat unele clauze care nu sunt deacord si nu am stiut de ele.Mai mult din contract lipseste si o anexa cu graficul de rambursare parte integranta din contractul de credit.
As vrea sa renunt la tot am fost dus in eroare.
ce sa fac ?Deja am dat un avans! Deja am demarat demersurile cu creditorul!
Buna ziua,doresc sa cumpar un echipament agricol facand ceva vreme in urma un precontract de vanzare-cumparare unde am stabilit modelul,pretul,termeni de livrare si plata dand si un avans, fara ami specifica anul de fabricatie in precontract ,urmand ulterior vanzatorul sa aduca utilajul cerut.Eu in mod exprex am cerut an de fabricatie 2013 ,dar cred ca mi se va da an de fabricatie 2012 ce eu nu sunt de acord . Ei o tin lunga ca nu are nimic ca utilajul este nou .As putea sa nu le fac plata totala pana nu primesc ce doresc adica fabricatie 2013?
Pot fi fortat sa primesc acest utilaj daca nu sunt deacord cu anul de fabricatie?
va multumesc! Ce pot face ?
va multumesc pentru raspuns,dar nu este in legatura cu ce precizam eu.a rog daca poate cineva sa-mi dea cateva informatii legate de problema care am puso ,nu ma intereseaza politica uniunii europene fata de srl.....
Buna ziua,
Suntem doua persoane ce lucram cateva hectare si am dori sa ne asociem in vederea infiintarii unei ferme zootehnice.Care ar fi pasii de urmat plecand de la urmatoarele:Constructia se va face pe un teren arabil (format din doua parcele apartinand in mod egal cate una ambilor asociati).Cum procedam in vederea demararii actelor necesare constructiei (certificat urbanism ,scoatere din circuit agricol,avize, proiect constructie autorizatie).Putem sa facem ceva la notar ca un contract de asociere persoane private sau este obligatoriu sa facem un srl. Am putea obtine avizele de constructie,de functionare fara sa infiintam un srl?Daca ar fi nevoie pana la urma de un srl platitor de tva care ar fi impozitele de platit?Multumesc!:(