avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 876 soluții astăzi
Forum Activitate costin_l

Activitate costin_l

Răspuns la discuția amenda auto
Se poate contesta.
vladfesan a scris:

temeiul : 218 al. 3 si 405 al. 2



Nu au nici o legatura.
Articolul 223 prevede clar acest lucru.
Buna seara,
Sunt student anul 1 la Drept, stiu pare bizar ca scriu in acest topic.
Studiez foarte mult zilnic, m-am apucat sa invat chiar si materia pentru finalul ce va urma peste ......3 ani.

As avea o intrebare ce ma sfatuiti sa fac, sa dau admitere, sa ma pregatesc pentru BAROU sau pentru INM ?

Multumesc.
Buna seara

In situatia in care ai achitat o datorie care s-a prescris, plata este considerata valabila si nu mai beneficiezi de dreptul de restituire.

“Plata facuta voluntar de catre datornic creditorului, indiferent de motivul care l-a determinat sa achite datoria sau doar o parte din ea, este o plata valabila, chiar daca s-a implinit termenul de prescriptie a executarii silite. (…) Debitorul nu mai are dreptul, potrivit legii, de a solicita creditorului restituirea banilor”,

Răspuns la discuția Oportunitate
Va multumesc :)

Sper si eu acest lucru.
Discuție Oportunitate
Buna seara,
Numele meu este Costin, am 32 de ani, sunt student anul 1 la Facultatea de Drept.

Cum am spus si intr-un post anterior, imi place foarte mult acest domeniu, studiez zilnic foarte mult. Am inteles dintr-un alt post ca nu este "prea tarziu" pentru acest domeniu si ma simt foarte motivat.

De cand am inceput tot caut un birou de avocatura unde a putea face practica, sa invat si sa ajut la tot ce este nevoie, nu gasesc, nu am pe nimeni cunoscut in domeniu, dar am puternica si hotarata motivatie de a invata.

Sunt din Bucuresti, daca cineva imi poate oferi aceasta oportunitate, as-fi recunoscator.

Mentionez ca atunci cand eram student la prima facultate ( conservatorul ), am lucrat in cadrul unei firme ce se ocupa cu Operatiuni Registrul Comertului.

Va multumesc mult :)