Multumesc mult de ajutor!
Pai in urma controlului a fost o suma impusa de cei de la ANAF. 4111 - 4427 - cu suma impusa - pe 30 iunie.
iar in iulie am putut face facturi emise dupa control de colectare de tva. Cei de la anaf ne-au spus ca nu mai trebuie sa inregistram tva-ul ca deja a fost inregistrat. Dar nu stiu exact cum sa inregistrez acei bani pe care i-am primis.
Ar putea fi direct: 5121 = 4111 cu sumele respective?
Buna ziua,
Am o mica neintelegere cu prividere la facturile emise dupa control si la modul in care acestea se inregistreaza in contabilitatea.
Firma despre care vorbesc a depasit plafonul si a fost nevoita sa plateasca tva-ul pentru 5 luni de activitate cu posilibatea de a realiza facturi emise dupa control pentru colectarea tva-ului.
Pe baza controlului s-a stabilit o suma de platit si deja s-a platit suma. TVA-ul a fost inregistrat pe baza foii de control.
Intrebarea mea, noi am facut mai multe facturi dupa control pentru colectare. Din cate am inteles acestea nu mai trebuie sa fie inregistrate in contabilitate deoarece TVA-ul a fost inregistrat de control.
Noi am incasat banii pe aceste facturi emise dupa control.
Cum putem justifica in contabilitate ca am incasat acesti bani? Practica noi nu trebuie sa inregistram tva-ul ca a fost inregistrat, dar trebuie inregistrat ca am primit banii prin banca.
Cum putem face acest lucru?
Multumesc mult!
Bună ziua,
Având în vedere că luni (1 iunie) este zi liberă dată de stat, termenul limită pentru depunerea situaţiilor financiare care este? 2 iunie sau 29 mai?
Mulţumesc
Bună ziua,
Deţin un PFA pe servicii de consultanţă de afaceri 7022 CAEN şi am câteva întrebări dacă se poate:
1. Cheltuielile de protocol: Cât este suma deductibilă pe care o pot lua în considerare? Există un mod de calcul?
2. Cheltuielile cu benzina? Am călătorit mult prin ţară? Sunt deductibile toate? Fiecare bon?
Mulţumesc mult de răspuns!
Şi care este declaraţia fiscală?
Mulţumesc
Bună ziua,
Am o mică nedumerire şi aş aprecia foarte mult dacă cineva m-ar putea ajuta.
Am un SRL unde sunt asociat. Aş dori să scot bani în calidate de asociat prin dividende.
Contabilul ce fel de declaraţie trebuie să întocmească pentru ANAF? Când trebuie depusă aceasta?
Impozitul este de 16%?
Plata se face după ce se depunde declaratia?
Banii pe care vreau să-i iau din firmă sunt din disponobilul bănesc din casă. Ce act justifică banii pe care îi iau din casă dacă este vorba de dividende? Proces verbal?
Vă mulţumesc mult pentru răspuns!
Salut,
O întrebare: De la 1 ianuarie 2014 s-a decis ca firmele care oferă consultanţă în afaceri să treacă la impozit pe venit (înainte era pe impozit pe profit).
Întrebarea este: Pentru trimestrul IV din 2013, trebuie declarat impozit pe profit sau impozit pe venit?
Salutare,
Apelez şi eu la voi cu o mică problemă.
Sunt în procesul de înfiinţare a unui PFA şi doresc să cunosc care sunt cele mai potrivite coduri CAEN pentru ceea ce fac. Este un domeniu destul de complicat părerea mea.
Domeniul în care lucrez ar fi următorul: programe online de dezvoltare personală în care fiecare participat trebuie să plătească o taxă de participare, publicarea de diferite carti/ebook-uri pe care le se vând direct consumatorilor, workshop-uri atât online cât şi offline (taxă de participare pentru fiecare workshop), coaching/consultanţă/consiliere personală.
Menţionez că am studii superioare în economie (facultate).
Mulţumesc anticipat de răspuns.
Deci nu se poate în nici un caz să facturez fără TVA?
Ce reprezintă acel cod valid de TVA dacă el acolo nu este plătitor de TVA?
Dacă are acel cod valid de TVA înseamnă că nu îi facturez cu TVA?
Unde pot afla mai multe informaţii despre acest subiect?