avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1331 soluții astăzi
Forum Activitate sorinmarius

Activitate sorinmarius

Discuție Succesiune
Buna seara.Am si eu o intrebare,dar intai sa explic problema.Pe un titlu de properietate sunt trecute 2 persoane sot si sotie.Sotul a avut un copil dintr-o casatorie anterioara,iar sotie la randul ei a avut un copil dintr-o casatorie anterioara.In timpul casatoriei cei doi soti au mai avut in copil.intrebarea mea e urmatoarea.Cum se imparte mostenirea de pe acel titlu de proprietate?
Buna seara,
Am si eu o nelamurire.In 2012 am avut permisul auto anulat pentru acool la volan.In 2014 l-am redobandit.Intre timp atestatele mi-au expirat,iar acum vreau sa le reinnoiesc.Intrebarea e : unde voi fi incadrat-la incepatori sau nu?Doamna de la ghiseu mi-a zis ca sunt incepator la atestate deoarece perisul este dobandit in 2014.
Răspuns la discuția Ajutor somaj
Va multumesc pentru clarificare, Craciun Fericit si La Multi Ani!!
Răspuns la discuția Ajutor somaj
Lucreaza fara pauza din anul 1991.Am zis ce i s-a spus de la fortele de munca.Cum poate rezolva?
Discuție Ajutor somaj
Buna seara,
Am si eu o nelamurire.Mama lucreaza la o agentie CEC din 1991.De la 1 ianuarie agentia va fi desfiintata iar ea si colega ei vor fi disponibilizate.Mentionez ca in tot acest timp ea a lucrat 4 ore pe zi.A fost la fortele de munca si i s-a spus ca nu poate beneficia de somaj ca nu are cel putin o luna lucrata cu 8 ore pe zi.Ce se poate face in acest caz?E legal ? Exista vreo cale de obtinere a somajului?
Răspuns la discuția Plata orelor suplimentare
Florin Cioca a scris:

Salariul net difera in functie de deducerile suplimentare care se iau in calcul. M-ar ajuta foarte mult daca mi-ati spune salariul brut.
Verificati fluturasul sau daca nu vi s-a acordat, solicitati o adeverinta de salariu. Motivati ca va trebuie la banca sau oriunde altundeva.

1250 lei salariul brut!!
Răspuns la discuția Plata orelor suplimentare
Florin Cioca a scris: