avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Forum Activitate Contab10

Activitate Contab10

Răspuns la discuția Anulare BO pierdute
Buna ziua,

Poate cineva sa ma ajute cu documentele/formalitatile care trebuie intocmite pentru a obtine in instanta anularea instrumentului de debit?

Multumesc mult,

Răspuns la discuția Anulare BO pierdute
Buna ziua,

Ati reusit sa rezolvati obtinerea anularii instrumentului in instanta?
Poate cineva sa ne comunice care sunt documentele ce trebuie intocmite in acest sens?

Multumesc mult,

societatea este SRL.

Multumesc mult,
Buna ziua,

Va rog frumos, daca poate cineva, sau daca s-a mai intalnit cu situatia de a anula un instrument de debit pierdut.

Un angajat din societate a ridicat un instrument de debit de la o societate, iar acesta nu-l mai regaseste, ceea ce presupune ca noi trebuie sa anulam instrumentul de debit respectiv, deoarece societatea partenera l-a predat.

Va rog frumos sa ma ajutati cu pasii care trebuie urmati si cu documentele care trebuie intocmite in aceasta situatie.

Va multumesc mult,


Buna ziua,

Asociat unic si administrator la o SC , microintreprindere, platitoare de TVA, infiintata in 2012, fara nici o datorie la furnizori, cu toate declaratiile depuse si cu plata taxelor la stat la zi, va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu raspunsuri la urmatoarele solicitari:

- Ce documente trebuie intocmite in cazul suspendarii activitatii unei societati?
- Ce documente trebuie intocmite in cazul inchiderii unei societati?
- Care sunt pasii de urmat pentru fiecare situatie;
- Care sunt costurile aproximative pentru fiecare situatie in parte?
- Ce conditii trebuie sa indeplineasca societatea pentru a putea sa solicite suspendarea activitatii, sau inchiderea acesteia?

Va multumesc mult,

Buna ziua,


Va rog frumos sa ma ajutati cu toata lista documentelor necesare pentru a trece o societate nou-infiintata neplatitoare de TVA la societate platitoare de TVA.

Multumesc mult,

Buna ziua,

Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce documente sunt necesare pentru obtinerea acordului de functionare pentru un punct de lucru in Jud. Sibiu.

Mentionez ca fac referire la acordul de functionare necesar care se obtine de la primaria orasului respectiv.

Multumesc anticipat pentru raspuns,

Si de ce documente am nevoie pentru a putea sa scad soldul casei?
E suficient contractul de studii in care sa apara numele administratorului impreuna cu chitanta de plata, sau trebuie sa se emita o factura pe numele firmei si chitanta sa fie tot pe numele firmei?

Multumesc mult,

Buna ziua,


Va rog frumos sa ma ajute si pe mine cineva si sa-mi spuna daca exixta vreo posibilitate de deducere a cheltuielilor de studii ale administratorului societatii care nu are contract de munca pe societate.

Mai exact administratorul societatii urmeaza in prezent cursurile unei facultati in domeniul economic si doreste sa-si deduca TVA-ul din taxa de scolarizare, sa-si deduca cheltuiala, precum si sa-si diminueze soldul contului CASA cu valoarea respectiva.

In taxa de studii de la institutiile de stat de invatament este inclus TVA?
Ce formalitati trebuie intocmite pentru ca deducerea sa fie legala?
Ce conditii sunt pentru acordarea facilitatii de studii pentru administrator?

Am rugamintea daca poate cineva sa-mi spuna si temeiul legal, si unde anume in legislatie pot gasi prevederi despre pregatirea personalului din management (amintesc, societatea nu are nici un angajat).

Multumesc anticipat penru raspunsuri,

Discuție TVA la incasare
Buna ziua,

Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu cateva clarificari referitoare la TVA la incasare si anume:

- eu lucrez in [EDITAT- incalca pct.2.8 din Regulament] si nu stiu daca programul e setat sa calculeze tva-ul la incasare numai pe facutirle emise anul acesta, sau acesta ia in calcul toate facturile achitate, corect ar trebui sa adune la datele declaratiei 301 numai facturile incasate in ianuarie. Ca sa evidentieze programul acest lucru trebuie sa mai setez altceva decat tva la incasare?

-am vazut ca la bifarea tva-ului apar 3 variante: trimestrial, lunar si la incasare, iar daca bifez tva la incasare programul de unde stie sa intocmeasca declaratie lunara sau trimestriala?

- programul are ceva comenzi prin care sa stie care partener este platotor de TVA la incasare, sau are vreo importanta aceasta informatie in momentul in care introduc facturile de iesire si facturile de intrare?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.