sa inteleg ca nu imi poate da nimeni un raspuns concret?Ce legatura are politia locala cu verificarea asociatiilor de proprietari? De cand verifica politia locala statutul asociatiei de proprietari,din moment ce este o incheiere si o hotarare judecatoreasca,de cand verifica politia locala contracte de munca si de mandat si alte contracte incheiate de asociatie?Nu sa lovit nimeni de o astfel de problema?
Buna ziua.Am subliniat faptul ca respectivii fac parte din politia locala ,iar in atributiile lor(legea 155/2010,nu prevede astfel de atributii.Daca se atribuie si alte aributii in afara celor mentionate in legea respectiva,din punctul meu de vedere nu sunt legale.Ce cauta lucratori din cadrul biroului evidenta populatie sa verifice documentele contabile,modul de afisare,contracte incheiate de asociatie cu diversi,sau contracte de mandat si contracte de munca?
Din cate am citit cartea de imobil poate fi verificata de personalul de evidenta populatiei din cadrul MI.
Si inca odata intreb care sunt aceste autoritati?Punctual....Primaria prin serviciul relatii cu asociatiile de proprietari,parchetul prin reprezentantii sai legali in cazul in care.... etc....dar ce treaba arre politia locala?de ce nu cerceteaza politia nationala?Ce pregatire au cei din Politia locala si nu au cei din Politia nationala?
Cu tot respectul pentru dumneavoastra,dar nu este un raspuns clar si punctual.
Daca ar venii DSPul ar avea drept de control,sau mai stiu eu ce alte institutii ale statului.
Ati spus bine responsabilitati distincte. Consider ca trebuie sa existe o hotarare de consiliu local sau de primar ,care sa arate clar ca sunt indreptatiti sa faca verificari in baza competentelor si pregatirii profesionale si strict in concordanta cu prevederile legale.si cu atributiile mentionate in legea 155/2010.Daca primarul sau consiliul local le acorda alteatributii in afara legii nu sunt ilegale:
Buna ziua.Incerc sa inteleg din legea 196 cate institutii sau servicii din cadrul primariilor au drept de control si in ce baza:Dupa cum spune legea 196/2018,,in cadrul primariilor exista doar un singur serviciu specializat care verifica si coordoneaza activitatea asociatiilor de proprietari.
Nu inteleg ce treaba are politia locala in controlul si solicitarea de documente de la asociatiile de proprietari ,din moment ce in legea 155 privind functionarea politiei locale nu sunt prevazute atributii pe aceasta line?
Astept cu interes un raspuns clar ,prin care sa ma edific in aceasta situati.
Buna ziua. In luna Septembrie 2019,am fost ,,vizitati,,de doi agenti de la Politia Locala sect.5,cu o adresa semnata de Directorul Executiv din cadrul Politiei Locale,prin care ni se solicita sa le punem la dispozitie documentele contabile ale asociatiei noastre pe primul trimestru al anului 2019,in conformitate cu legea 196/2018.
Intrebarea mea este, ce legatura are Politia Locala cu verificarea documentelor asociatiilor de preprietari?Legea 155/2010 nu prevede in atributiile Politiei Locale verificarea asociatiilor de proprietari.Am intrebat la Primaria sect.5 ,iar cei de la biroul de relatii cu asociatiile de proprietari mi-au spus ca sunt obligat sa le pun la dispozitie documentele ,pentru a fi verificate de un expert contabil.
Intrebarea mea este, daca sunt obligat sa le predau documentele?
Cu stima.
din ceea ce spuneti dumneavoastra nu reiese un raspuns clar la intrebare.Presedintele poate sa decida expertiza contabila in numele proprietarilor,dar fara a avea acordul proprietarilor in adunarea generala,cu toate ca acesta afirma ca are acordul lor?
multumesc.Am citit articolul respectiv,dar eram curioasa sa stiu daca noul Presedinte poate solicita o expertiza contabila fara sa informeze si sa obtina aprobarea adunarii generale.Acesta sustine ca proprietarii au cerut aceasta expertiza,dar nu este nimic scris in registrul unic de procese verbale
Buna ziua.Va rog sa-mi spuneti cine stabileste expertiza contabila intr-o asociatie de proprietari(baza legala)si care sunt motivele care pot duce la o astfel de expertiza ,din moment ce balanta contabila este intocmita la zi,facturile sunt platite ,iar in adunarea generala nu s-a stabilit nicio expertiza contabila.
Si eu lucrez cu Techem si de fiecare data cand vine cineva la citire ,in cazul in care nu gaseste pe nimeni in apartament lasa un numar de telefon la care se poate transmite indexul.Intradevar dumneavoastra trebuia sa incasati suma de bani pe care respectivii doreau sa o plateasca fara sa intrati in discutii cu ei.La randul lor sunt si ei vinovati deoarece inainte de citire se anunta cu cateva zile data si ora la care se vor face citirile si ar fi putut sa-si ia masuri sa lase indexul pe usa sau sa anunte ulterior prin telefon.(dar au fost comozi)
Buna ziua.Referitor la problema dumneavoastra va pot spune ca nu administratorul dicteaza si presedintele.Revizia la coloana de gaze o executa o firma acreditata de Distrigaz(GDF Suez Energi)sau ce alta companie o mai fii,in baza unui contract incheiat intre Firma respectiva si reprezentantul legal al asociatiei.In conformitate cu art.34 punctul 1 din lg 230,administrarea ,intretinerea,investitiile si reparatia asupra proprietatii comune sunt in sarcina asociatiei de proprietari.