avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 666 soluții astăzi
Forum Activitate CrinaV5

Activitate CrinaV5

Răspuns la discuția Pensie alimentara si salariu
Multumesc pentru raspuns!
Imi puteti spune si ce se intampla daca eu plec la studii (masterat) in strainatate?
Buna seara!
Am nevoie, va rog, de un sfat. Am 21 de ani, sunt studenta, iar tatal meu imi plateste pensie alimentara in procent de 25% din salariul lui, conform unei hotarari judecatoresti.
Intrebarea mea este: in cazul in care ma voi angaja, ce se va intampla cu pensia alimentara? Exista riscul sa fie suspendata? Daca da, in ce conditii?
Are vreo relevanta daca respectivul contract de munca pe care l-as semna eu este pe perioada nedeterminata sau doar pe o perioada scurta de timp?
De asemenea, as vrea sa stiu ce se intampla daca eu plec la master in strainatate. Imi va plati suma respectiva si atunci, avand in vedere ca este singurul venit?
Multumesc!
In cazul in care depune plangere la Politie, imi puteti spune cat de repede se rezolva? Intreb pentru ca prietenei mele ii este teama ca proprietarul sa nu ii duca lucrurile in alta parte si sa nu le mai gaseasca... Va multumesc mult!
Sigur ca se ocupa personal de problema ei. Eu intreb daca, din punct de vedere legal, un proprietar poate retine lucrurile unui chirias. Multumesc!
Buna seara!
Ajutati-ma, va rog, cu un sfat in aceasta problema:
Prietena mea a locuit cu chirie intr-un apartament. A decedat mama ei si pentru 3 luni nu si-a mai putut plati chiria si utilitatile. Acum proprietarul a schimbat incuietorile si refuza sa o lase sa isi ia lucrurile. Din punct de vedere legal, are acest drept de a-i retine lucrurile?
Prietena mea are tot interesul sa ii achite suma respectiva, dar spitalizarea mamei, operatia si asa mai departe si apoi decesul ei au pus-o in aceasta situatie.Ea incearca sa ii propuna o declaratie la notar, in care sa spuna ca ii va da suma respectiva intr-un anumit termen. Ce o sfatuiti sa faca?
Multumesc mult!