avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1010 soluții astăzi
Forum Activitate deea_seer

Activitate deea_seer

Bună seara. Unde asi putea să mă interesez daca angajatorul mă înregistrat cu sarcina? Am 6 luni și imi expiră contractul în martie pe 17 sunt in medical de risc și azi au zis sa le duc scrisoare de la medic că șunt însărcinată să mă poată înregistra undeva. Dar la început de sarcina am mai dus o data.
Bună ziua. Vă rog să mă ajutați cu un sfat. Sunt însărcinată în 22 de săptămâni momentan sunt angajata dar îmi expiră contractul pe 17 martie. Sunt in concediu de sarcina cu risc și o să mă preia cei de la cnas sa îmi plătesc concediu până la 7 luni. Problema mea este cine îmi va plăti de la 7 luni până când nasc?
Si cine imi plateste concediu de maternitate si cei 85% dupa ce nasc. Daca Cnas imi plateste pana cand nasc? Sau mai beneficiez de cei 85%?
Buna ziua.Sunt insarcinata in 20 de saptamani, momentan sunt angajata pe perioada determinata urmand ca pe 17 martie sa imi expire contracul de munca. Acum sunt in concediu de risc(iminenta de avort). De la servici au zis ca imi platesc concedui pana pe 17 martie si apoi o sa imi plateasca concediu pana la data care nasc cei de la CNAS. Este adevarat?
Va multumesc.
Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati cu un rasuns in ceea ce priveste problema mea: sunt angajata pe perioada determinata de la data 16.03.2015 pana la data de 16.03.2017. Sunt insarcinata in 20 de saptamani data probabila a nasterii fiind 20.06.2017.Angajatorul nu vrea sa imi mai prelungeasca contractul. Asi dori sa stiu daca pot beneficia de indemnizatia de 85% pentru cresterea copilului daca din martie nu mai lucrez. Sau ce ar trebui sa fac dupa incetarea contractului.Momentan sunt in concediu de risc(iminenta de avort). Va multumesc.
Răspuns la discuția Furt din locuinta
stiu si eu stie si politia cine este autorul jafului. dar ei nu fac nimic ca avea persoana sa plateasca