avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 845 soluții astăzi
Forum Activitate Corinaaa

Activitate Corinaaa

Răspuns la discuția lista de plata
pe coloana "'alte cheltuieli'" este o suma ""- 30 lei"' iar la rubrica restante penalizari suma de ' 18 lei lsi restante intretinere 40 lei
Răspuns la discuția contestatia
Ddepunerea contestatiei sa efectuat la sediul administratorului unde mi sa dat nr, de inregistrarei .
Discuție lista de plata
Buna ziua
Am constatat ca in lista de plata la rubrica alte cheltuieli am un plus de casa o anumita suma trecuta cu semnul * minus* in tip ce la rubrica restante si penalizari figurez de mai multe luni cu restanta cum se explica faptul ca in aceiasi luna am si plus de casa si majorare care este mi mica decit minusul din lista ce se poate face in aceasta situatie trebuie sa platesc si majorare atita tim cit in lista este si plus de casa prin acel minus ?
Discuție contestatia
Buna ziua
Am depus o contestatie si solicitam ca raspunsul sal primesc in termen de 7 zile la sediul administratorului acolo unde ne achitam cheltuielile de intretinere deoarece la sediul asoiatiei este un program de o singura zi pe luna si acesta nu se repecta insa presedintele imi trimite rasunsul prin posta in aceasta situatie sint obligata sa platesc taxele postale ? cum trebuie sa procedez ca sa nu fiu nevoita sa platesc aceste taxe postale?
Va multumesc
Discuție Presedintele
Buna ziua,doresc sa va intreb daca presedintele unei Asociati de proprietari are dreptul sa emita si sa incaseze c/v cheltuielilor de intretinere in conditiile in care functia de administrator este detinuta de o societate? si ce se poate face in situatia incare s-s platit de doaa ori cheltuielile din luna respectiva [ citanta si ordin de plata] si chitanta s-a pierdut? cum pot fi recuperati bani depusi in plus/? Va multumesc.
Discuție Numar persoane
Cite zile intr-o luna trebuie sa locuiesti in apartament pentru a plati cheltuielie de intretinere si daca aceste zile trebuie sa fie consecutive ?
Discuție REPARATI
In adunarea generala s-a hotarit constituirea unui fond de reparati pentru a se repara liftul desi la acest fond mai avem de cotribuit inca doua luni ne-am trezit ca in Lista de plata a acestei luni trebuie sa platim ''EXECUTIE PROIECT MODERNIZARE LIFT,Servici lift[cutie comanda cabina lift] Reparati ascensor.''Doresc s-mi raspundeti daca aceste celtuieli trebuiau efectuate din fondul de reparatie sau sint obligata sa le platesc in acesta luna asa cum sunt trecute in lista lunara a acestei luni ? Va multumesc.

Asociatia noastra are angajat o firma pe postul de administrator iar functia de casier este efectuata de presedintele asociatiei acesta fiind propus in adunarea generala, In aceste conditi este legal ca presedintele sa detina functia de casier? Va multumesc
Buna ziua doresc sa ma ajutati in urmatoarea problema la Adunarea Generala s-a hotarit sa nu mai facem acea investitie ce se impune pentru incasarea banilor la biroul Asociatiei si acest lucru sa se faca fie la sediul adminstratorului (S.C),fie prin intermediul presedintelui .Dupa acesta hotarire presedintele emite chitante si incseaza c/v sumelor iscrise in listele de plata( valori cuvenite fiecarui proprietar),iar atunci cind facem o cerere catre presedintel la sediul administratorul nu ne sunt primite aceste cereri pe motiv ca registrele de primiri se afla la presedinte iar acesta nu are program de lucru la biroul asociatiei defap acest biro nu mai are program de lucru, cui putem sa ne adresam pentru aceste cereri si daca aceste incasari sunt legale ?
Presedintele are dreptul sa emita si sa incaseze chitante platite de proprietari?