Va multumesc pentru promptitudine!
Buna ziua,
Sunt locatara intr.un imobil in care urmeaza sa ne constiuim asociatie de proprietari din asociatie de locatari. Asociatia a stabilit in AG sa angajam o firma in vederea constiuirii. Aceasta ne cere copie dupa prima fila si ultima fila din contractul de VC. Va rog frumos sa.mi spuneti daca la dosarul depus la judecatorie trebuie acest document, avand in vedere ca sunt trecute datele cu caracter personal si ale vanzatorului apartamentului? Pot sterge CNP-ul meu, al sotului si al vanzatorului? Trebuie sa dam si copie a CI?
Buna ziua,
Va rog frumos sa.mi spuneti daca Asociatia de locatari functioneaza sub acelasi cadru legal ca si Asociatia de proprietari?
Am intalnit o situatie pe lista de intretinere pe care am si contestat.o dupa afisare. Ideea este ca am trimis Contestatia dlui presedinte comisie cenzori, unui membru din comitetul executiv, unui membru din comisia de cenzori, pe e.mail, dar si presedintelui asociatiei de locatari pe whatsapp, l-am informat si prin SMS ca i-am trimis documentul pe whatsapp, intrucat acesta din urma nu ma primeste cu documentul, ma goneste de la usa, nu avem o cutie postala cu sesizari si reclamatii. Am rugat in Contestatie sa se intruneasca Comitetul Executiv din care fac si eu parte sa ne intrunim pentru a da explicatii de ce am contestat, dar nu cred ca se va intampla acest lucru. Presedintele accepta tacit lista de intretinere desi cunoaste problema pe care am sesizat.o in Contestatie din anul 2017. Si atunci l.am notificat oficial cu confirmare de primire si mi s-a intors corespondenta inapoi neprimind-o. Am fost la Primarie sa intreb ce pot sa fac in aceasta situatie si mi-au spus ca dumnealor pot notifica Asociatia de locatari sa se constituie in Asociatie de proprietari, dar ca celelalte probleme care sunt sa ma duc in instanta sa.mi caut dreptatea. Intrebarea mea este Asociatia de locatari nu functioneaza sub acelasi cadru legal, respectiv Legea 196/2018, conform cap. 1, art. 1, alin. 2? Doamna de la primarie din cadrul Serviciului in relatiile cu asociatiile de proprietari mi.a spus clar ca nu are ce sa faca. Sa merg in instanta. Oare daca se intampla anumite situatii in asociatia de locatari chiar nu putem sa apelam la acest serviciu din cadrul primariei? Pe scurt: nu exista registre contabile, nu avem administrator cu atestat, toti banii stau la dumnealui in casa, nu exista la avizier cand se incaseaza cotele de intretinere, toata lumea merge la dumnealui la usa (exista situatii ca nu poti sa te duci la usa) toate documentele asociatiei stau la administrator in casa (sa nu intelegeti gresit, nu doresc functia nimanui, nu doresc documentele asociatiei sa le tin eu), ideea este ca nu exista control asupra activitatii asociatiei de catre locatari pentru ca nu se permite acest lucru, mie mi s.a intamplat cerand dosarul cu cheltuielile asociatiei pentru luna februarie si nu pot sa va explic ce mi s.a intamplat! Este mult de povestit, cert este ca parca sunt hipnotizati vecinii din bloc, motiveaza ca il cunosc pe administrator de 30 ani si ca lor le convine acest lucru. Omul are aproape 80 de ani si nu doreste sa lase asociatia, drept pentru care va rog sa ma indrumati si sa.mi spuneti daca imi permite legea sa fac scris catre Primaria de sector, desi mi-au spus ca nu au ce face decat sa notifice asociatia de locatari sa se constituie in proprietari si atat. Va multumesc pentru intelegere si va rog din suflet, orice referire la lege sa se mentioneze cap., art., alin. sau punct. O zi buna tuturor!
Multumesc pentru disponibilitate și ajutor! O seară frumoasă!
Inteleg ca da, este nevoie de sediu pt asociatie al unui apartament din bloc? Poate fi la oricine din bloc sau doar la presedinte?
Va rog raspuns concret nu trimitere la lege. Marturisesc ca nu inteleg foarte bine legea la acest articol de lege. Legea nu spune clar la cine poate fi sediul asociatiei.
Multumesc, doamna, pentru amabilitate.
Buna seara
ofertele pe care le.am primit ce constau in constituirea asociatiei de proprietari cer copie act proprietate si copii buletine de identitate. dumnealor fac referire la art. 17, alin 3, punctul a din legea nr. 196/2018, documente pt actul de constituire.
Nu avem spalatorie, dar vreau sa stiu si va rog frumos sa.mi spuneti daca se poate trece pur si simplu sediul social al asociatiei chiar adresa in care este imobilul fara numar apartament? Multumesc pentru raspunsul anterior!
Buna seara
Va aduc la cunostinta urmatoarele:
In cadrul adunarii generale a locatarilor care s-a tinut astazi 14.01.2023, am hotarat pt constituirea Asociatiei de proprietari. Am inteles ca trebuie sa avem un sediu social al Asociatiei, dar nu a dorit nimeni sa preia acest lucru. Drept pentru care m.am oferit sa accept eu, dar doresc sa stiu daca se poate si va rog din suflet sa ma sfatuiti si ce riscuri implica acest lucru daca Asociatia este trecuta la apartamentul meu ca sediu social? Daca doresc sa vand locuinta exista exista vreo problema? Apartamentul va fi cu sarcini pe el? Daca Asociatia va primi vreodata amenda voi avea eu in extrasul de carte funciara ca apartamentul este grevat de sarcini? De datorii? Va multumesc inca odata pentru disponibilitatea dvs. O seara frumoasa!
Multumesc pentru raspuns, o zi buna!
Multumesc pentru raspuns! O zi buna!
Buna ziua
Va rog frumos din suflet daca se poate un raspuns pana vineri 14.01.2023,
Asociatia de locatari au votat in Ad. generala reparatia terasei blocului, si doresc sa stiu daca acoperisul balcoanelor care nu sunt tip loja intra la reparatii pe cheltuiala Asociatiei sau pe cheltuiala proprietarului? Va multumesc si o zi excelenta!