1. Teoretic nu. Administratorul se ocupă de financiar-contabil și partea tehnică. Pot fi depuse și de președinte, nu obligatoriu de avocat. la noi, Presedintele s-a ocupat.
2. Cititi legea 196/2018. Se revotează statutul conform legii noi pentru reinfiintare duppa legea noua. E termen limita 28 septembrie, anul acesta, Tiate informatiile sunt deja la tribunal- la biroul asociatii.
Conform legii noi, asociațiile de proprietari trebuie să își actualizeze actele ca să fie în rând cu lumea. Deja ne-am apucat de acest demers, dar avem informații din toate părțile, fiecare face după cum îl taie capul.
Dacă ar putea cineva să confirme sau să ne corecteze în privința documentelor care trebuie să fie depuse ar fi minunat:
1. cerea tip
2. statutul asociaţiei de proprietari conform legii noi + tabel nominal cu semnături;
3. actul constitutiv + tabel nominal cu semnături (acesta deja există de la înființare)
4. acordul de asociere (deja existent)+ anexa cu tabelul nominal cu proprietarii membri (actualizat pe 2019 cu proprietarii de acum - acesta trebuie să conțină și detalii privind suprafața utilă/cota indiviza?)
5. procesul-verbal al adunării generale de constituire + tabel cu semnăturile celor care au participat la aceasta (acestea deja exista de la infiintare)
Hotararea Judecatoreasca initiala de infiintare +CUI
Se depun in 3 exemplare originale (mă refer aici la statutul nou)? Si daca da, si tabelele cu semnaturi trebuie sa fie in 3 exemplare?
Bună seara,
Conform legii noi, acordul de asociere trebuie actualizat. Suntem un bloc cu 120 de garsoniere, cele mai multe închiriate, cartea de imobil nici ea nu e la zi, administratorul nu prea e de ajutor cu informații.
Aveți idee ce implică această actualizare? Trebuie luate iar semnături? Folosim ce model de tabel?(norme metodologice încă nu există) Am vrea să intrăm în legalitate cu legea nouă în termenul impus și orbecăim ca proștii.
Se dă următoarea situație: a doua Adunare Generală (la prima nu s-au întrunit 50+1), discuții aprinse, certuri, probleme. Tabelul cu prezența este semnat de 20 de persoane dar procesul verbal nu este semnat de nimeni.
Menționez că au fost luate decizii importante pentru asociație, Președintele și-a dat demisia cu jumătate de comitet, nu a vrut nimeni să preia funcția de Președinte, firma de administrare a menționat că vrea să plece. În plus, nici cenzor nu mai există începând cu data de 6 aprilie. Așadar, Asociația nu este într-o situație roz.
În cazul acesta, în care nici unul din participanți nu a semnat procesul verbal, mai are valabilitate Adunarea sau se reconvoacă pentru a fi totul corect? Oricare ar fi cazul, oricum trebuie convocată Adunare pentru alegerea unui nou Președinte dar trebuie să știm dacă aceasta este în ordine dpdv legal dacă Procesul verbal e nesemnat.
As avea si eu 2 intrebari. S-a luat pedeapsa de 3 ani închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de trafic de droguri de mare risc, pedeapsa cu suspendare si un termen de incercare de 6 ani. In cat timp are loc reabilitarea si cand se sterge din cazier?
Si a doua intrebare este legata de plata sumei de 3.000 de lei cu titlu de cheltuieli judiciare către stat. In ce termen ar trebui platite acestea? A trecut aproape un an de la pronuntare si nu a venit hotararea.