george-neagu a scris:
Ba au procedat corect si e recomandat sa incercati sa nu cautati si dumneavoastra nod in papura acolo unde chiar nu e cazul sau sa fiti carcotas.. Mergeti la ghiseu cu documentele cerute.
Cu ce anume au procedat corect? Cunoasteti "procedurile" ING? Model _obligatoriu_ AGA propriu si altele de genul, ca sa nu vorbesc de chestia numita semnatura electronica? Sa stiti ca mai exista inca persoane carora daca li se spune sa sara-n sus intreaba de ce si nu cat de sus.
Norma BNR 9/2008 cere doar ca bancile sa-si cunoasca clientii si este facuta foarte lax. Adica ii lasa sa-si stabileasca SINGURI, prin reglementari interne, ce inseamna cunoastere clienti. Asta in conditiile in care bineinteles ca-si pot "cunoaste" clientii, pe banii lor (:D), accesand onrc. O alta reglementare facuta stil romanesc.
Sunt client ING pf/pj si le stiu aberatiile si abuzurile de drept sau pozitie facute. Din pacate sunt cam singurii, momentan, care stau decent pe online si se lucreaza ok cu ei atat timp cat nu intervine factorul uman aka serviciul clienti sau vreun angajat franciza "banca".
Daca nu se intervine la nivel BNR, slabe sanse de dispiclinat sistemul din punctul asta de vedere. Ar mai fi mers daca aveam cultura/sistemul class action lawsuit. Momentan, merge luptat doar prin "reclama" media/retele socializare.