avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 403 soluții astăzi
Forum Activitate bella99

Activitate bella99

Răspuns la discuția Presedinte Asociatie Proprietari
De la data intrarii in vigoare a acestei legi este un termen de 1 an in care asociatiile sunt obligate sa devina de proprietari. Nu stiu daca dna se referea la contractul de donatie, care oricum nu intra in discutie.
Multumesc frumos pt raspuns!



Răspuns la discuția Presedinte Asociatie Proprietari
Multumesc mult! Exista Legea 196/2018 care ne obliga la infiintarea asociatiei de proprietari.
La ce documente autentificate va referiti?
Va prezint situatia in care ne aflam, cu rugamintea sa ne oferiti o rezolvare legala, daca este posibil:
In octombrie 2018, s-a schimbat conducerea asociatiei de locatari, iar sotul meu a fost de acord sa fie presedinte ( fara retributie).
Conform noii legi suntem obligati sa infiintam Asociatia de Proprietari. Sotul meu nefiind proprietar al apartamentului (apartamentul este al meu), nu poate sa mai fie presedinte al Asociatiei de Proprietari. Cum nimeni nu doreste sa fie presedinte, va rog sa-mi spuneti cum se poate rezolva legal aceasta problema!
Va multumesc!
Cred ca nu m-am facut inteleasa.Am achitat cotele de intretinere,iar din reesalonari am achitat tot,in afara de penalitati RADET si o parte din reesalonari.
Eram obligata,debransata fiind,sa achit reesalonari in mod egal cu ceilalti locatari? Nu doar pentru partile comune?
Nu exista o hatarare a Asociatiei de locatari in acest sens.
Care este baza legala? Conteaza ca asociatia este de locatari si nu de proprietari?
Multumesc!


Ma refer la reesalonari in ceea ce priveste RADET-ul.
In judecata m-a dat asociatia de locatari.
Eu am achitat apa rece,gunoi,lumina precum si reesalonare RADET (o parte). Pe chitante nu era specificat ce reprezinta sumele platite.Doar atunci cand am vazut ca am inceput sa platim si RADET am stopat platile.
Multumesc pentru promtitudine!
Buna seara!
Va prezint pe scurt situatia in care ma aflu: locuiesc intr-un imobil de 8 etaje bransat la sistemul de incalzire furnizat de RADET. Din anul 2005 apartamentul meu a fost debransat montandu-mi centrala de apartament.
In perioada 2007-2009 administratorul a produs o frauda in urma careia s-a constatat neplata furnizorilor de utilitati.S-a hotarat ca pana la finalizarea procesului impotriva administratorului, pentru a nu ne afla in situatia intreruperii furnizarii de servicii,locatarii sa achite debitele.
Am achitat si eu in aceelasi cuantum cu toti ceilalti locatari, dar penalitatile pentru RADET nu am considerat ca este normal sa le achit,deoarece eu nu m-am folosit de serviciile RADET,iar acum sunt actionata in instanta pentru neplata acestora.
Intrebarea mea este: ce obligatii de plata aveam eu in aceasta situatie si daca se poate,baza legala?
Multumesc!!
Buna seara!
Am urmatoarea problema:
Am terminat somajul in luna februarie 2015,iar in prezent nu am un loc de munca,deci nici un venit.Ma numesc somer de lunga durata,neindemnizat.
Am facut un curs finantat din fondul de somaj in perioada in care eram somer.Ulterior,in luna mai,am facut un alt curs finantat din Fonduri Europene,POSDRU,pe axa 5.1,in urma caruia am primit si o subventie.
Intrebarea mea este: la cate cursuri de acest gen pot participa? Exista o limita sau o ingradire?
Va rog,daca se poate,sa-mi indicati baza legala!
Multumesc!
Răspuns la discuția Comision de urmarire
Multumesc pentru raspunsuri!
Dar,comisionul de administrare nu este eliminat de Ordonanta 50?
Buna ziua!
As dori sa aflu pozitia specialistilor in domeniu privind situatiile in care ma aflu ,si anume:
1) In anul 2006 am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca la Banca Romaneasca in valoare de 39.000 euro. Contractul prevede un comision de monitorizare credit in valoare de 0,20% flat, calculat la valoarea creditului si care se achita lunar(78 euro).Intrebarea este daca acest comision este abuziv sau nu ,in conditiile Ordonantei 50/2010,daca se poate cere anularea lui si care este modalitatea de actionare in vederea restituirii acestui comision?
2) In anul 2007 am contracta un credit de nevoi personale la BCR in valoare de 6.000 euro.Comisioanele prevazute in contract sunt:comision administrare in valoare de 3 euro lunar (0,05 din val.creditului) si comision urmarire risc in valoare de 16,80 euro (0,28% din val.crediului).In data de 09.09.2014 am cerut bancii o situatie a creditului si un grafic si am constatat ca a fost eliminat comisionul de risc,dar comisionul de administrare credit a crescut la 19,80 euro ( au fost cumulate cele doua comisioane).Este aceasta o practica legala,in conditiile in care eu nu am fost informata si nu am semnat nimic in acest sens?
Ce se poate face in acest sens?
Multumesc tuturor celor care imi vor da sugestii!
Răspuns la discuția Inundatie apartament de bloc
Multumesc mult pentru raspuns!