avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 451 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters309565

Activitate ContSters309565

Instanta mi-a cerut sa fac demersuri catre, Oficiul National al Registrul Comertului- si sa cer Furnizare Informatii cu privire la sediul inei societati parate. Am obtinut acest act. Trebuie sa-l dau instantei in original? sau copie xerox ? Tot instanta mi-a cerut sa depun la dosarul cauzei ,,Contractul Individula de munca,, Copie Certificata pentru Conformitate cu Originalul in 2 exemplare. Eu nu detin originalul ci doar 2 copii xerox. Pot depune copiile de pe acestea ?
Nu stiu adresa in Bucuresti? Unde este ? acolo pot gasii formulare ? Poti obtine in regim de urgenta in aceasi zi ? sunt din provincie ?
Persoana fizica
Pot solicita la Registrul Comertului ,date despre o firma din Bucuresti ? In regim de urgenta se poate contra cost? Mai concret, furnizare informatii cu privire la sediul societatii ? Actionari si administratorii firmei ? Puncte de lucru ?
Unde se mege in Bucuresti ? adresa ? exista vre-un formular La registrul comertului sau trebuie facuta cerere ?
Femeia spune ca toate actele sunt la politie si ca au fost luate de la itm. Eucred ca de la politie nui da nimic,pt.ca nu au voie sa dea din dosar. Dupa parerea mae cred ca instanta ar fii trebuit sa faca adresa catre politie.Dar cum la noi nimic nu mai exista.Probabil ca judecatorul platit din bani publici nici nu citit dosarul,vad ca femeia a specificat deja instanteicum ca documentele se afla la pol

Asociatie de proprietari de 3 ani infiintata. In acesti 3 ani de la infiintare sau schimat vre-o 3 presedinti si tot atatea comitete executivesi multe adunari generale.
INTREBARE ?
Adunarile generale au obligatia sastabilesca anual sistemul propriu de penalizari? Da sau Nu ?
Daca la infiintarea Asociatiei de Proprietari anul 2010, Adunarea generala a stabilit sistemul propriu de penalizari -Art.49 legea 230/2007 acesta ramane valabil tot timpul ? Sau se vor stabili la fiecare schimbare? Sau anual ?
in conditiile in care cum am scris sau schimbat anual presedintii si comitetele executive ?
Cum este normal si corect ?

Art. 45. - (1) Anul fiscal al asociatiei de proprietari este anul calendaristic.
(2) Inainte de inceputul urmatorului an fiscal si pentru fiecare an fiscal ce urmeaza, comitetul executiv va pregati si va prezenta proprietarilor in adunarea generala un buget anual de venituri si cheltuieli, suficient pentru a acoperi cheltuielile asociatiei de proprietari, inclusiv fondurile necesare organizarii si functionarii acesteia.
(3) Proprietarii membri ai asociatiei de proprietari au obligatia sa aprobe si un fond de reparatii anual, necesar pentru repararea si imbunatatirea proprietatii comune. Comitetul executiv va pregati si va prezenta adunarii generale suma anuala necesara pentru constituirea sau completarea acestui fond, care se alimenteaza in avans, in transe lunare egale, prevazute in lista de plata a cheltuielilor asociatiei de proprietari. Platile pentru repararea si imbunatatirea proprietatii comune se vor face din fondul de reparatii. Proprietarii membri ai asociatiei de proprietari pot aproba si alte fonduri cu caracter special.
(4) Asociatia de proprietari poate deschide unul sau mai multe conturi la oricare unitate bancara, in conditiile legii..

.
Art. 49. - (1) Asociatia de proprietari poate stabili un sistem propriu de penalizari pentru orice suma cu titlu de restanta, afisata pe lista de plata. Penalizarile nu vor fi mai mari de 0,2% pentru fiecare zi de intarziere si se vor aplica numai dupa o perioada de 30 de zile care depaseste termenul stabilit pentru plata, fara ca suma penalizarilor sa poata depasi suma la care s-au aplicat.
(2) Termenul de plata a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari, afisate pe lista lunara de plata, este de maximum 20 de zile calendaristice.
(3) Sumele rezultate din aplicarea penalitatilor de intarziere vor face obiectul fondului de penalitati al asociatiei de proprietari si se vor utiliza numai pentru plata penalizarilor impuse asociatiei de proprietari de catre terti si pentru cheltuieli cu reparatiile asupra proprietatii comune sau alte cheltuieli de natura administrativa.


Multumesc, si va cer scuze D.voastra cat si d.lui Adam Grecu! Eu am cerut asociatiei copii xerox dupa aceste documente ,,contra cost,, Si gandesc ca totusi in lege nu precizeaza clar. Se pot vedea.Dar totodata gandesc ca nu sunt documente interzise publicului si nici de interes ,,clasificate,,,.
Adam Grecu a scris:

@mira55,
Nu mai turna gaz pe foc! Asa, daca ai ceva de ascuns, nu le afisezi, nu permiti sa se faca copii - am inteles bine?
Ce te faci daca primesti o cerere prin care un cetatean doreste sa i se puna la dispozitie listele de plata (cu documentele justificative) pe ultimii 4 ani?
Noi nu avem nimc de ascuns, dar asa cerere nu am mai vazut. L-am rugat sa-si faca timp, sa vina la asociatie cu cateva probleme punctuale. Sa ne anunte din timp de data, ora, sa fim si noi pregatiti - cenzorul, presedintele, administratorul. Raspunsul asociatiei i-a fost trimis prin posta cu confirmare de primire. Au trecut abia 2 luni de la trimiterea raspunsului si nu avem niciun semnal ca ar vrea sa discutam ceva despre neclaritatile sale.
Ne vedem, ne salutam - buna ziua, buna ziua si cam atat...



Cum si cand mi-ati raspuns prin posta ? Despre cine vorbiti ? Sau bateti campii ! Vad ca dumneavoastra sunteti inregistrat ca utilizator si sunteti din Iasi . Ori eu locuiesc in Mun. Resita. Aa ca nu mai bateti campii aiurea ! Cu minciuni aberante !
Plutonier major M.A.P.N. intr-o unitate militara . INTREBARE ? AM VOIE SA LUCREZ SI CA ADMINISTRATOR DE AS. PROPRIETARI ? Trebuie obligatoriu sa am consintamantul Unitatii Militare ? Pot avea acceptul verbal al superiorilor ? Ce spun legile in vigoare ?
Nu am cum sai contest pentru ca daca am sai pun in tema sigur vor modifica sau vor inlocuii procesele verbale..... au mai facut-oo

Eu doream copii dupa procesele verbale dupa care direct la politie si parchet-