A fost formulata plângere prealabila pentru anularea unei hotărâri a consiliului județean care vizează construirea unui drum.
Plângerea prealabila a fost adresată președintelui cj și a fost repartizată aparatului de specialitate.
Care compartiment din structura aparatului are competentă materială pentru soluționarea acestei plângeri? Departamentul care a pregătit documentația tehnica aferentă proiectului de hotărâre sau departamentul Juridic ? Ori se constituie o comisie specializată?
Mulțumesc.
Ma aflu in “tabăra” instituțiilor publice și am primit o notificare printr-un simplu email. Notificarea este un document Word scanat și atasat e-mailului, document ce are la final numele și prenumele administratorului societății. Fără semnătura și fără ștampila, adică fără un element care sa confere credibilitate.
Întrucât s-a tot vorbit cu ceva timp in urma despre interdicția de a mai solicita sa se aplice ștampila societății pe documente care emana de la aceasta, încercam sa ma lămuresc.
Practic, n-o fi greu sa ștampileze o hârtie, însă legea cred ca le-a ușurat și mai mult situația. Asta dacă eu nu ma aflu in eroare......
Asadar, ce este obligatoriu sa existe la o notificare?
Buna seara!
O notificare a unei persoane juridice, care este adresată unei institutii publice, ce forma trebuie sa îmbrace?
As vrea sa știu, in principal, cine o semnează (înțeleg ca ștampila nu mai este obligatorie). Ori merge sa fie trimisa și nesemnata, printr-un email?