avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 986 soluții astăzi
Forum Activitate c_maria

Activitate c_maria

Răspuns la discuția Examen in concediu medical
Multumesc mult pentru raspuns!


Buna ziua, as dori sa stiu daca in perioada concediului medical am dreptul sa sustin examene (masterat, an II, frecventa la zi) sau sunt obligata sa suspend anul universitar. Va multumesc!
Buna ziua,
As dori sa stiu daca pentru un pacient care a obtinut aprobarea comisiei pentru prelungirea concediului medical certificatul de concediu medical poate fi eliberat doar de medicul care a completat propunerea de prelungire a concediului medical sau de catre orice alt medic (aceeasi specialitate/ alta specialitate).
Va multumesc.
Buna ziua!

Lucrez ca medic si doresc sa renunt la acitivitatea ca pfa. As dori sa stiu ce ar fi mai avantajos din punctul de vedere al taxelor pe care le-as avea de platit: suspendarea sau radierea pfa? Care ar fi taxele si pasii de urmat in cele doua situatii?

Va multumesc!
Răspuns la discuția ANAF - contributii sanatate
Va multumesc!
Răspuns la discuția ANAF - contributii sanatate
Va multumesc pentru raspuns!
Am card de sanatate activat la medicul de familie. Doar ca cei de la spital mi-au solicitat si: bilet de trimitere, buletin si dovada achitarii contributiilor la sanatate. O sa incerc sa merg cu ceea ce am si sa vad ce se intampla. Daca ma trimit inapoi la ANAF o sa apelez la solutiile pe care mi le-ati mentionat. Ati putea sa imi spuneti reclamatia administrativa unde se inregistreaza? Tot la ANAF? Inca mai sper sa nu fie cazul sa ajung pana acolo.
Buna ziua!