avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi
Forum Activitate balasaf

Activitate balasaf

Răspuns la discuția plata co
Vă mulțumesc!
Răspuns la discuția plata co
Va multumesc!Așadar scoala va trebui sa îmi plătească zilele de concediu odihna aferente celor 2 luni și ceva lucrate. Ce articol le voi prezenta? Menționez ca sunt deja în co, dar nu vor sa îmi vireze banii motivând ca nu am 3 luni întregi.
Discuție plata co
Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea problema> am lucrat 2 luni si 2 sapt intr-o scoala (sunt profesor),iar contabila m a sunat azi sa ma informeze ca ea nu are cum sa imi plateasca concediul de odihna pentru ca nu am 3 luni complete la ei. E adevarat? Cum o pot contrazice ? Imi puteti da un raspuns? Va multumesc.
Răspuns la discuția precontract casa
va multumesc pentru raspunsurile oferite
Răspuns la discuția precontract casa
Am facut un precontract printr-o agentie imobiliara, nu am facut la notar. In acest caz mai e valabil ce mi-ati raspuns? Pot sa merg sa inscriu acest precontract in cartea funciara?
Buna ziua! in data de 30.07.2015 am semnat un precontract pentru cumpararea unei case, dand un avans de 2000 euro si urmând ca pana in data de 30.11. 2015 sa dam si restul sumei de 56.000, casa valorând 58.000. Astazi când am fost sa dam restul sumei, vanzatorul a spus ca a vandut casa altcuiva. Cum e posibil asa ceva dc noi aveam un precontract care expira in data de 30 .11. 2015? Ce se poate face in acest caz? Il actionez in instanta? Ce ma sfatuiti?
Răspuns la discuția Vanzare apartament - taxa la stat
Asadar vom plati 3% statului, nu 1%?
Buna ziua! Vreau sa vand apartamentul si as dori sa stiu cat platesc statului avand in vedere ca dupa moartea tatalui, eu impreuna cu mama am facut taxa de succesiune. Mentionez faptul ca anul acesta am facut succesiunea dupa tata. De asemenea, tin sa completez ca de cand a fost construit blocul (1979), noi am fost singurii proprietari. Multumesc.
Răspuns la discuția Pensionare