avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 909 soluții astăzi
Forum Activitate snake69fast

Activitate snake69fast

Buna ziua! Sotia mea a fost la un consult de specialitate si in urma tratamentului recomandat nu s-a simtit deloc bine. Doreste returnarea contravalorii taxei de consultatie din acest motiv. Cum se procedeaza? Are acest drept?
Buna ziua!
O firma inceteaza brusc activitatea la 01.01.2017 dar nu reziliaza pana atunci contractul de telefonie/internet/etc. In cele doua puncte de lucru fiinteaza ulterior un alt SRL si respectiv o persoana fizica. Fostul administrator al firmei desfiintate, dupa ce achita din buzunar cateva facturi, face cerere de cedare/preluare a contractelor catre acestia din urma in urma indicatiilor primite de la Telekom via email. Intre timp facturile vin fara oprire la aceeasi adresa dar adresate firmei desfiintate, preluarea de contract nefiind procesata nicicum de Telekom. Vesnicul "va va contacta un coleg...". Intre timp si SRL-ul nou si persoana fizica au incheiate contracte la adresele respective cu alti furnizori, Facturile Telekom continua sa soseasca la adresele respective avand ca beneficiar agentul economic care si-a incetat activitatea la 01.01.2017. Cine va plati facturile?
Multumesc
Situatie similara:

Pe parcursul anului trecut (2015) am avut diverse probleme financiare si astfel am intarziat inclusiv cu plata facturilor de utilitati cum ar fi energia electrica. Situatia s-a remediat treptat si astfel pana in noiembrie 2015 am reusit sa ajung la zi cu platile (inclusiv penalitatile). Din noiembrie am achitat normal prin serviciul de direct banking. Surpriza vine acum in 2016 cand desi am lunar sold 0 la facturi ma trezesc deconectat intr-o dimineata de martie fara preaviz. Cei de la echipa mobila EON mi-au spus ca am o factura neachitata din noiembrie 2015. Stiam sigur ca nu este asa dau fuga la sediu si acolo aflu ca de fapt am fost deconectat pentru ca in sistemul lor figuram deja deconectat din Mai 2015!!! Asta eu o aflam abia acum dupa 10 luni! Evident ca atunci in mai 2015 nu am primit nimic scris dar nici nu am fost deconectat real eu avand curent electric continuu pana la deconectarea tot fara preaviz din martie 2016. Cand de 4 luni eu nu mai am datorii!!! Mi se cer doua taxe suplimentare pentru o reconectare dar dupa o deconectare abuziva facuta intr-un moment in care eu nu aveam datorii. Deconectarea din mai 2015 nu poate fi reala desi figureaza la ei in sistem dar cum sa dovedesc asta? La acest comportament grosolan se mai adauga si insinuarea unei cucoane de la Serviciul Clienti cum ca din mai 2015 eu m-am conectat probabil singur. In ce tara traim?! Cum pot sa ma apar in fata acestei deconectari abuzive din martie 2016? Sa platesc acele sume doar pentru ca nu am un alt furnizor si risc sa raman fara caldura si lumina luni intregi? Simt ca sunt bani furati de EON pur si simplu!
Buna ziua.

Pe parcursul anului trecut (2015) am avut diverse probleme financiare si astfel am intarziat inclusiv cu plata facturilor de utilitati cum ar fi energia electrica. Situatia s-a remediat treptat si astfel pana in noiembrie 2015 am reusit sa ajung la zi cu platile (inclusiv penalitatile). Din noiembrie am achitat normal prin serviciul de direct banking. Surpriza vine acum in 2016 cand desi am lunar sold 0 la facturi ma trezesc deconectat intr-o dimineata de martie fara preaviz. Cei de la echipa mobila EON mi-au spus ca am o factura neachitata din noiembrie 2015. Stiam sigur ca nu este asa dau fuga la sediu si acolo aflu ca de fapt am fost deconectat pentru ca in sistemul lor figuram deja deconectat din Mai 2015!!! Asta eu o aflam abia acum dupa 10 luni! Evident ca atunci in mai 2015 nu am primit nimic scris dar nici nu am fost deconectat real eu avand curent electric continuu pana la deconectarea tot fara preaviz din martie 2016. Cand de 4 luni eu nu mai am datorii!!! Mi se cer doua taxe suplimentare pentru o reconectare dar dupa o deconectare abuziva facuta intr-un moment in care eu nu aveam datorii. Deconectarea din mai 2015 nu poate fi reala desi figureaza la ei in sistem dar cum sa dovedesc asta? La acest comportament grosolan se mai adauga si insinuarea unei cucoane de la Serviciul Clienti cum ca din mai 2015 eu m-am conectat probabil singur. In ce tara traim?! Cum pot sa ma apar in fata acestei deconectari abuzive din martie 2016? Sa platesc acele sume doar pentru ca nu am un alt furnizor si risc sa raman fara caldura si lumina luni intregi? Simt ca sunt bani furati de EON pur si simplu!

Multumesc de ajutor!
Am incheiat in final un acord de esalonare de plati pe 13 luni. Am umarit modul de calcul al penalitatilor si am concluzionat ca sunt corect calculate judecand si dupa informatiile primite aici. Multumesc!
Răspuns la discuția Amenda rovigneta
Multumes!

Gasesc undeva pe internet un model corect pentru o astfel de plangere?



[Mesaj editat - 1.3 din regulament]
Răspuns la discuția Amenda rovigneta
Deci daca a fost depasit termenul se poate anula procesul verbal din acest motiv? Ce trebuie facut? Multumesc!
Buna ziua!
Am primit ieri prin posta un proces verbal intocmit pe data de 05.10.2015 pentru constatarea contraventiei de a fi circulat fara rovigneta pe A2 Fetesti in data de 02.06.2015. Citisem undeva ca termenul in care trebuia comunicat procesul verbal este de doua luni maxim. Este adevarat? Daca da ma poate absolvi nerespectarea acestui termen de plata amenzii?
Va multumesc!
Buna ziua!

Detin un apartament intr-o alta localitate care a ramas nelocuit de mai bine de un an de zile eu personal nemaiavand timp sa trec pe acolo cam tot de atunci.

Desi am solicitat sa mi se trimita pe mail situatia la zi cu platile datorate pentru a le putea plati prin transfer bancar nu am primit nimic. Acum vad ca intre timo fata de suma datorata s-au adunat penalitati de aproximativ 100% valoare care mie mi se pare inadmisibila. Ce ste de facut in acest caz?

Multumesc!