avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Activitate LucicaBuzea

Activitate LucicaBuzea

Buna ziua,am si eu o intrebare.Pol locala poate controla o firma ? Si mai ales in perioada ordonantei de urgenta ?Si daca da,ce trebuie sa prezinte in momentul cand vin in control . Multumesc ptr raspuns.
Buna ziua.Sunt in medical,dupa o operatie urata.Mai imi pot lua ,comform legii,inca 2 luni de medical.Daca imi depun dosarul de pensie ,mai pot beneficia de medical ,pana la finalul celor 2 luni ?
Buna ziua,m-am operat de hernie de disc,am 10 zile spitalizare incepand cu 6 ian ,iar de pe 17 ian sunt in concediu medical.Intrebarea mea este ,in acest caz,angajatorul imi plateste primele 7 sau 10 zile si dupa aceea ,casa de pensii ?Sau imi plateste casa,tot medicalul ?
Buna seara,am auzit ceva ,dar nu stiu sigur despre ce este vorba.Se cere ,ptr un srl cu 3 angajati,o evaluare de risc a angajatilor ? Multumesc ptr raspuns.
Răspuns la discuția Control UPFR
Am citit pe forum toate discutiile ,se vorbeste despre restaurante ,discoteci ,peroane,magazine mari gen moll cu altele subinchiriate etc ,dar nicaieri nu am gasit discutii despre un mag de 30 m patrati ,unde incap maxim 15 persoane si acestea inghesuite ? Chiar nu mai suntem normali ?
Discuție Control UPFR
Buna seara,am un mic magazin cu o suprafata in jur de 30 metri patrati.Am avut un control de la UPFR in care mi s-a adus la cunostinta ca ,daca ascult radio in magazin ,trebuie sa platesc o taxa catre ORDA in val de 27 lei +tva ( decizia 399/2006, 189/2013, 99/2016 si 120/2016 ),ce ma sfatuiti ?
Răspuns la discuția Contract de intretinere
Multumesc ff mult ptr raspuns.