Buna ziua,
Firma la care sunt angajata si-a mutat sediul si punctul de lucru intr-o cladire de birouri in 2015, iar in 2020 s-a semnat o anexa noua la contractul de inchiriere privind la costul chiriei pentru urmatorii 5 ani deci pana in 2025.
Insa la sfarsitul anului 2021 proprietarul cladirii si parte din contract ne-a transmis o Anexa privind la o cerere de marire a pretului chiriei motivate de scumpirile survenite (utilitati, taxe..). Am refuzat politicos pe motivul ultimei anexe care ne garanta un anume pret pana in 2025, a ramas totul ca in ultima anexa.
Acum ne-au transmis o noua anexa in care se specifica schimbarea denumirii firmei si a proprietarului cladirii (probabil a fost vanduta ) si ne cer semnatura electronica sau in original cu mentiunea ca celelalte clauze din contract raman neschimbate.
Intrebarea mea este, si poate ma panichez fara motiv dar ma gandesc sa fim prevazatori, daca dupa acceptarea schimbarii firmei / proprietarului cladirii ne-ar putea cumva obliga sa acceptam o alta anexa sau o crestere a pretului chiriei inainte de expirarea termenului legal din 2025 prevazut in ultima anexa care se referea la asta?
Va rog daca ma puteti indruma spre o cale legala de a urgenta definitivarea avizelor si a birocratiei referitor la darea in folosinta a corpului unei scoli generale.
Mai exact scoala din sat, comousa din doua corpuri A si B, iar corpul B a fost reabilitat vreme de cateva luni sau chiar aproape un an, in prezent lucrarea fiind incheiata. In timpul cat acest corp de scoala a fost in reabilitare elevii din clasele primare au tinut orele de curs in corpul A in schimburi cu cei din ciclul gimnazial. In prezent, desi corpul B este complet reabilitat inca de la inceputul anului, el nu poate fi dat in folosinta si se pare ca din septembrie cursurile vor continua in schimburi , programul acesta fiind total ineficient atat pentru elevi cat si pentru profesori.
Doresc sa va rog sa ne indrumati pe noi parintii in directia potrivita pentru a efectua niste demersuri, ca acest corp de soala sa poata fi dat in folosinta la inceputul anului scolar urmator mai exact luna viitoare. Sa ne adresam Primariei? directorului scolii sau daca aveti va rog alta sugestie v-am fi foarte recunoscatori.
Va rog sa ma ajutati cu o recomandare a procedurii de depunere a unei reclamatii administrative in cazul in care sesizarea a fost facuta de catre o persoana fizica prin email, catre Primaria unei comune iar aceasta a redirectionat-o catre responsabil Consiliul Judetean insa "spre stiiinta" petentului, deci pe email s-a primit o copie a sesizarii cu nr de inregistrare de la Primarie catre Consiliul judetean .
Dupa aceasta redirectionare au trecut cele 30 de zile si nu s-a primit nici raspuns sau nici un altfel de notificare referitor la prelungirea termenului legal, nici din partea Primariei si nici din partea Consiliului Judetean. Intrebarea este daca in acest caz se aplica termenul de 30 de zile si daca da, unde ar trebui depusa reclamatia administrativa pentru depasirea termenului legal si lipsa raspunsului, la Primaria comunei sau la Consiliul Judetean?
Buna ziua,
Va rog o lamurire din partea profesionistilor in domeniu, pana la urma Calomnia mai este sau nu incriminata la acest moment? Stiu ca au fost multe modificari in acest sens la nivel legislativ.
Situatia mea mai exact este putin stupida stiu, dar cu niste vecini despre actiunile carora, discutand si cu ceilalti vecini afectati, am trimis doua sesizari catre institutiile responsabile, Garda de Mediu si Primarie.
Dupa ceva timp m-am trezit pe o retea de socializare ca dna reclamata stia totul, inclusiv la ce institutii am trimis si detalii... Vecinii ceilalti spun ca nu au discutat deloc cu ea, dupa ce a postat aceste detalii si eu i-am atras atentia, ea a mers la ei si i-a intrebat daca ii deranjeaza actiunile ei (exemple:dat foc la cabluri, gunoi de grajd pe gardul vecinilor...) ei i-au spus ca da, ea imi reproseaza pe aceeasi retea de socializare ca ceilalti vecini spun ca nu si ma ameninta cu Codul Penal pentru calomnie, cand, de fapt mie mi se pare ca eu as fi mai indreptatita sa ii fac plangere deoarece mi-a scris numele si detalii din sesizari (am capturi de ecran cu mesajele pe care desigur apoi le-a sters ).
As fi interesata de asemenea, daca este cazul, unde pot face plangerea pentru calomnie si de asemenea pentru incalcarea confidentialitatii si poate GDR...? deoarece cineva dintr-o institutie de gen Primaria, pe la care am impresia ca trec toate sesizrile venite din celelalte institutii ale statului, ar fi putut divulga numele meu si detalii despre sesizarile respective. Este caz de penal sau proces civil?
Va multumesc mult pentru eventualele raspunsuri!
O zi frumoasa!
Pentru un contract de arenda teren arabil la care proprietarul a decedat, mai este valid sau trebuie refacut contractul cu mostenitorii?
Multumesc,
Mihaela
Buna ziua!Sunt învățătoare ,am 60 de ani împliniți în 6 noiembrie 2015 .Aș dori să știu dacă mă pot pensiona la 1 iulie 2016 și dacă "da" , mai am dreptul la bani de concediu de odihnă pentru anul scolar 2015-2016 ?
Multumesc !