avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Activitate ndrcons

Activitate ndrcons

Răspuns la discuția Review negativ pe Marketplace
Propun sa va abțineți atat timp cât nu răspundeți la subiect, comportamentul clienților este de a citi recenzii inainte de a comanda produse.

Așadar stam și în jumătate de review dacă acela este unul care ne poate aduce și cel mai mic prejudiciu.

Când veți avea businessul dvs veți constata pe propria piele "puterea" clientului.

adriandimitriu a scris:

daca stati intr-un review, stati rau de tot.

Răspuns la discuția Review negativ pe Marketplace
Din pacate nu.
Buna ziua!

O clienta a cumparat de la noi un produs, l-a returnat si a lasat o recenzie cum ca a fost ambalat inadecvat, insotita de o stea. Lucru total neadevarat. Recenzia nu este insotita de dovezi, ba chiar mai mult, atunci cand produsul a fost returnat catre noi, l-am fotografiat si am trimis pozele produsului care era intact ambalat catre Marketplace, lucru recunoscut si de ei (cum ca produsul este bine ambalat).

Marketplace-ul nu vrea sa scoata recenzia, nu vor nici sa contacteze clienta pentru a pune la dispozitie dovezi suplimentare, acest lucru aducandu-ne prejudicii, clienti care s-ar putea lua dupa acea recenzie total neadevarata si lasata din rea vointa.

Se poate face ceva in aceasta directie?

Multumesc!
Este HCL care se aplica pt 2022 și ei m-au încărcat din 2019.

eduard77 a scris:

Dacă așa spune hcl.....

ndrcons a scris:

Buna ziua!

Pentru un SRL cu sediul social intr-o comuna si punctul de lucru in oras s-a impus o taxa de publicitate conform HCL din comuna unde am sediul social si taxa de salubritate pentru anii 2019, 2020, 2021 si 2022 tot la sediul social unde NU se desfasoara nici o activitate.

Sunt legale aceste taxe? Cum se pot anula daca noi nu beneficiem de serviciile respective?

HCL spune asa: Fiecare persoana juridica care are punct de lucru sau sediu social pe raza comunei are obligatia de a achita taxa de firma si taxa de salubritate conform HCL.
Taxa speciala pentru servicii de salubrizare persoane juridice SC, II PFA etc. cu sediul social pe raza comunei: 16.08/angajat/luna.




Buna ziua!

Pentru un SRL cu sediul social intr-o comuna si punctul de lucru in oras s-a impus o taxa de publicitate conform HCL din comuna unde am sediul social si taxa de salubritate pentru anii 2019, 2020, 2021 si 2022 tot la sediul social unde NU se desfasoara nici o activitate.

Sunt legale aceste taxe? Cum se pot anula daca noi nu beneficiem de serviciile respective?

HCL spune asa: Fiecare persoana juridica care are punct de lucru sau sediu social pe raza comunei are obligatia de a achita taxa de firma si taxa de salubritate conform HCL.
Taxa speciala pentru servicii de salubrizare persoane juridice SC, II PFA etc. cu sediul social pe raza comunei: 16.08/angajat/luna.
Buna ziua! Este totul inregistrat si declarat ca punct de lucru inclusiv la ANAF. Multumesc
Buna ziua! Am inchiriat un spatiu unde de ceva timp tot vin anumite autoritati (politie, anaf etc) sa caute o anumita firma ce a fost inainte aici, astazi cei de la anaf au cerut copie contract chirie si cert constatator pe care le-am si dat. Pot avea eu probleme? Multumesc
Buna seara!

Am niste nelamuriri o data cu noile legi fiscale pe care nu am reusit sa le deslusesc.

Daca as dori sa imi deschid un PFA pentru prestari servicii IT in Anglia ce taxe ar trebui platite lunar daca facturez o suma fixa luna de luna, stabilit la minimul pe economie in 2018?

Care este forma recomandata? Norma de venit sau Sistem Real?

Este neaparat sa deschid cont bancar pe persoana juridica? Sau pot lasa contul pe persoana fizica?

Daca firma din Anglia nu vrea factura cu TVA trebuie sa ma mai inregistrez in scopuri TVA?

Multumesc.
Multumesc mult.
Buna seara!

Am nevoie de ajutorul dvs. intr-o situatie pe care nu o pot deslusi momentan.

Mi-am propus sa deschid o firma, srl, neplatitoare de TVA pentru realizarea de website-uri si grafica pt logo, afise, flyere etc. Pentru inceput nu imi permit sa ofer clientilor designuri personalizate asa ca as dori sa apelez la situatia in care ar trebui sa cumpar acele designuri (care nu sunt unice, pot fi cumparate de oricine), pe care le voi modifica dupa cerintele clientilor ulterior.

1) Cum as putea include asta in contract (desigur dupa ce le spun verbal posibililor clienti) faptul ca acel design va fi achizitionat de pe un site de profil si ca nu e unic / personalizat? Se poate?

2) Din punct de vedere al contabilitatii cum l-as putea trece in evidenta acel design pe care il achizitionez? Sau nu trebuie?

Multumesc frumos!