Buna ziua. avem un SRL mic cu 2 angajati; anul trecut am notificat cu cca 2 luni anticipat Telekom ca dorim rezilierea contractului. Aveam 3 abonamente din care unul a fost cerut chiar la debutul pandemiei si evident un telefon normal; ni s-a trimis acasa telefonul şi la semnat contractul dar administratorul nu era prezent asa ca a semnat altcineva din firma fara sa stie exact ce semneaza. Ne-am trezit ca au prelungit si cele 2 abonamente vechi (desi nu erau la scadenta) cu inca 2 ani. Evident am aflat doar cand am cerut rezilierea. Nu se poate discuta decat on-line sau telefonic cu ei (ca si persoana juridica) si desi am platit o taxă maricica dupa care au promis ca e gata ne trezim ca factureaza în continuare o suma desi nu mai avem raporturi contractuale de cca 1 an. ce ne sfatuiti sa facem? incasarile sunt mici deci angajarea unui avocat e un efort mare in conditiile actuale.
Chiriasul cu care am contract inregistrat la finante nu a platit cheltuielile de bloc de 15 luni si administratorul nu m-a anuntat. Vreau sa vand apartamentul si asa am aflat. Ce masuri pot lua contra chiriasului?
Vrem sa mergem la bai in Ungaria cu masina si suntem 5 adulti si un copil de 4 ani. As vrea sa stiu daca e obligatoriu sa punem copilul in scaunel si sa mergem cu 2 masini sau putem lua copilul in brate.
Un membru al familiei mele a neglijat reinnoirea politei rca si la un semafor a lovit bara unei masini. Cel lovit are casco si vrea reparatie completa pe aceasta directie. Ce poate pati persoana fara rca? Daca face urgent asigurarea si intra in vigoare abia maine ce se poate intampla? Multumesc