avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 519 soluții astăzi
Forum Activitate Sorana29

Activitate Sorana29

Buna ziua , am 19 ani si intru anul 2 la facultate . Pe parcursul anului 1 de studii , am avut deschis dosar in tribunal pentru pensie alimenatara in contradictoriu cu tatal meu . La inceputul anul 2 trebuie sa reinoiesc aceea adeverinta care demonstreaza ca sunt studenta in continuare ? Sau pensia alimentara imi va venii in continuare ? multumesc!
Buna ziua ,sunt studenta anul 1 . Am avut proces cu tatal meu pentru Pensie de intretinere. Am primit comunicare. In comunicare exita acest art. 453 alin. 2 C.pr.civ de la 1865 . " prin urmare ,executarea obligatiei de plata a pensiei de intretinere se va face de catre parat fie de buna voie ,fie silit prin intermediul unui executor judecatoresc,conform art 622 alin 1 si 2 C.pr.civ.
Pensie de intretinere va veni prin posta trimisa direct de catre angajator sau el trebuie sa se ocupe ca angajatorul sa faca asta ? Explicati mi va rog ! Trebuie sa merg sa legalizez pentru a incheia totul si pentru a primii banii?
Răspuns la discuția Pensie alimentara student
Multumesc , deci nu este obligatoriu sa ii mai raspund intampinarii , deoarece nu am timp sa ajung la tribunal.

multumesc, nu stiam ca cheltuielile de judecata se refera doar la cei 20 de lei .Eu oricum nu am pomenit nimic in cerere de cheltuielile de judecata

dar dumneavoastra ce ma sfatuiti sa fac sa mai depun intampinare daca nu am nici o pretentie de cheltuieli ,si daca trebuie pot sa trimit pe mama sa o depuna.


[mesaj editat - 1.3 din regulament]
Răspuns la discuția Pensie alimentara student