Buna ziua!
Va mulțumesc pentru răspuns. As vrea sa lămuresc următoarele aspecte:
1. Autoturismul a fost reparat pe polita rca a vinovatului, NU in regie proprie (cu banii de la Euroins).
2. Dupa reparație si chiar in timpul constatarii daunelor, nu mi s-a făcut niciun deviz, nu mi s-a estimat cel putin un cost, nu s-a emis factura sau chitanta.
3. Daca administratorul service-ului sustine ca adepus factura catre firma de asigurari pt despagubire, ce rol mai am eu in acest context? Este o eroare a celor de la asigurari. Am fost sunat ca trebuie refăcuta cererea de despagubire, mi-au cerut un iban valid (nespecificand al cui)-detin dovada pe mail, copie ci si extras de cont. Daca ar fi fost ceva in neregula, ar fi trebuit sa imi comunice, sa nu accepte, sa nu dea drumul la dosar. Ar fi trebuit sa retraga suma de bani sau sa o blocheze.
4. Mi se pare total absurd ce spune Euroins, ca "eu trebuia sa îmi dau seama ca banii nu imi sunt destinati mie". Nu, nu aveam de unde sa stiu. Daca nu imi erau destinati mie, atunci de ce mi-au fost atribuiti si nu s-a sesizat decat service-ul, nu Euroins? Sau eu trebuia sa fac precum postasul cu pensia, sa ma duc sa ii predau personal cu proces verbal de predare-primire?
5. Nu am de unde sa restitui aceasta suma. Ce se poate face?
Va mulțumesc!
Voinea Liviu a scris:
Pentru ca despagubirea se plateste persoanei pagubite.
Ca sa incaseze service ul ar fi trebuit sa existe un contract de cesiune la dosar de dauna,care se pare nu exista.
Service ul greseste cand spune ca i se cuveneau acei bani.Lor trebuie sa le platiti reparatia,care poate fi o suma mai mica sau mai mare decat ceea ce primiti de la asigurari.
Ceea ce mi se pare extrem de suspect este virarea sumei dupa 4 ani.
Ma puteti contacta pentru a ii actiona in instanta .Aveti dreptul la penalitati serioase.