avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 934 soluții astăzi
Forum Activitate GabrielaA98

Activitate GabrielaA98

Buna ziua! Sunt in CCC de un an de zile si studenta in ultimul an la master, urmează să dau dizertatia. Problema cu care ma confrunt este defapt ca nu pot da ultimele examene si disertatia in sesiunea de vara deoarece sunt in Marea Britanie. Ce vreau sa aflu este dacă aman pentru sesiunea de toamnă imi suspenda indemnizația?
Discuție Citat ca martor
Buna ziua , am fost citat ca martor intr-un eveniment petrecut anul trecut. Sunt insarcinata in luna a 8 opta si as vrea sa stiu ce drepturi am ca si gravida sau daca pot refuza audierea.
Discuție Citat ca martor
Buna ziua , am fost citat ca martor intr-un eveniment petrecut anul trecut. Sunt insarcinata in luna a 8 opta si as vrea sa stiu ce drepturi am ca si gravida sau daca pot refuza audierea.
Răspuns la discuția Concediu prenatal
Multumesc!
Buna ziua! Sunt studenta la master forma de învățământ la zi si sunt însărcinată în 7 luni. As dori sa stiu daca pot beneficia de concediu prenatal si daca da unde trebuie să merg? Multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Indemnizație creștere copil
Multumesc! O zi buna!
Buna ziua! Sunt studenta la master anul 1, forma de invatamant la zi si in acelasi timp de 4 luni sunt si angajata unei firme. Momentan sunt însărcinată în 5 luni și in concediu medical de aproximativ 20 de zile. În următoarea luna intenționez să demisionez pastrandu-mi doar calitatea de student. În aceste condiții, în luna iulie cand voi naște, mai pot beneficia de indemnizația pt creșterea copilului timp de 2 ani doar cu statutul de studenta?
Discuție Indemnizatie