avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 832 soluții astăzi
Forum Activitate iuliana neata

Activitate iuliana neata

buna ziua. care este salariul net al unui asistent medical cu postliceeala angajat in cabinet medical scoala de stat? multumesc anticipat ptr informatii.
in perioada 2015-2021 am fost angajata in sistemul sanitar bugetar.la 1 sept 2021, am plecat in sistemul sanitar privat cu alta functie. Pot beneficia de tichetele de vacanta aferente perioadei ianuarie-august 2021? Daca 'da', cum imi pot achita impozitul datorat pe aceste tichete? multumesc, zi frumoasa!
Buna seara. Mai pot beneficia, anul acesta, de primirea voucherelor de vacanta pentru anul 2021, daca am lucrat doar pana in luna august( inclusiv) intr-o institutie de stat? Multumesc anticipat pentru suport si lamuriri.
Buna ziua. In urma cu un an, este instituita o poprire pe salariu, in urma unei executari silite pt un imprumut bancar (fara garantii imobiliare). in 14 oct 2019, primesc o somatie imobiliara, in baza careia sunt somata sa achit intreaga suma, iar in cazul in care nu ma conformez se va proceda la urmarirea silita a cotei de 1/2 din imobilul a carei co-proprietara sunt. Daca sunt oprite cote parte din salariu pe fiecare luna, fara a exista modificari, de ce a fost emisa aceasta somatie imobiliara si ce semnifica aceasta. Ce demersuri se pot face pentru anularea "somatiei imobiliare"? Va multumesc anticipat pentru suportul acordat.
Răspuns la discuția plata cheltuielilor de judecata!
multumesc
Răspuns la discuția plata cheltuielilor de judecata!
multumesc
ora estimata: 13:00
Complet: C 34 Civil
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge cererea formulată de reclamanta ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI BLOC J9 în contradictoriu cu pârâta NEAŢĂ IULIANA ca neîntemeiată. Obligă reclamanta la plata sumei de 857,6 lei cu titlu de cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 30 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Judecătoria Sectorului 3 Bucureşti. Pronunţată, astăzi, 03.07.2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei.
Document: Hotarâre 7363/2019 03.07.2019 .
Aceasta fiind hotararea, eu nu inteleg cui trebuie sa plateasca administratia blocului aceasta suma? instantei sau mie? ( mentionez ca aproximativ aceeasi suma am cerut-o in mentiunile finale, dupa efectuarea expertizei contabile, admisa de catre instanta, la cererea mea!
Aveti alaturat, fragmentul din mentiunile finale depuse in 18.iun.2019 la dosar: "4) Totodata, solicit, ca prin sentinta pe care o veti pronunta, conform art 453 Cod Proc Civila: sa obligati reclamanta, Asociatia de propietari Bloc J9 la plata tuturor cheltuielilor generate pe parcursul procesului: a) a cheltuielilor de judecata b) a tuturor sumelor ocazionate cu acest dosar si suportate de subsemnata, dupa cum urmeaza:
- 800,00 lei c.v. onorariul pentru expertiza contabila judiciara.
- 47,90 lei c.v. taxe postale. - 51,00 lei c.v. editare/xeroxare documentatie."
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


Buna ziua dna/dl cipm. pot atasa op-urile cu depunerile respective fara probleme! semnele de intrebare raman aceleasi! in fisele apartamentului se vad datele de depunere a sumelor nu si data cand au operat dinsii ( admin ) aceste plati! faptul ca,abia acum in 2019, au facut aceste scaderi ridica semne de intrebare! ramane sa vad cu ce minunatii mai vin in instanta in 11 martie a.c. oricum, multumesc mult, tuturor,pentru lamuriri si pt timpul acordat. sa aveti o zi minunata!
Multumesc pt informatie. Cred nu am fost destul de explicita. Pt a intelege la ceea ce fac referire va spun urmatoarele; in data de 31.10.2017, am depus in contul asociatiei suma de 440 lei( 400 lei la cote restante intretinere si 40lei la cote penalitati =exact asa sunt specificate sumele pe ordinul de depunere!). In "fisa debitor" a apartamentului (fisa depusa la dosar in instanta) apare ca fiind scazuta doar suma de 240lei la cote intretinere. Am castigat in instanta dreptul de a cere o expertiza contabila a situatiei apartamentului, drept pt care instanta a numit un expert contabil. Intalnirea expertului cu mine si cu reprezentantii asociatiei a fost amanata in 2 randuri de catre acestia din urma, pe diferite motive. Intr-un final, asociatia a pus la dispozitie o noua "fisa debitoare" a apartamentului din care reiese ca: diferenta fata de suma depusa de mine, adica 200lei, figureaza ca fiind scazuta din cotele de penalitati!!! Intrebarea mea era: in ce baza legala, au facut scazamantul ( in loc de 400, ei au scazut 240 si in loc de 40 , ei au scazut 200) si acest lucru fiind facut abia acum in luna ianuarie 2019? Aceiasi problema ,exista si cu alte sume depuse in lunile iulie si septembrie 2017 si ianuarie 2018. Am urmarit tabelele cu cotele de intretinere afisate la avizier si NU reiese de nicaieri ca acete sume au fost scazute! Vorbim de un total in valoare 1230lei pe cotele de intretinere (pt care se aplica penalitati si acum) si de 630lei pe cotele de penalitati!!!
buna ziua. daca am facut plata in contul asociatiei de proprietari ai blocului, pe o suma cu specificatia ca este depusa pentru cotele de intretinere restanta si o alta suma suma cu specificatia ca este pentru cotele de penalizari,administratia are dreptul legal sa schimbe destinatia sumelor depuse sau sa faca scazamantul din fisa debitoare a apartamentul dupa cum doresc ei sa imparta aceste sume depuse? care este timpul legal, de la intarea in contul asociatiei a oricarei sume depuse, pana la efectuarea scazamantului din fisa debitoare a apartamentului? multumesc anticipat pentru lamuriri.