avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 524 soluții astăzi
Forum Activitate Laurapopescu56

Activitate Laurapopescu56

Buna ziua! Lucrez ca si lucrator comercial la o firma din data de 03.06.2019 si beneficiez de stimulent de inserție. Ieri sefa mi-a spus ca de azi sa nu ma mai duc la munca deoarece firma nu isi mai permite sa plătească salariile la toti angajatii si ma obliga sa imi scriu o cerere de demisie daca vreau sa imi primesc salariul! Mentionez ca nu mi-am mai primit salariul din luna august! Ce trebuie sa fac sa nu pierd stimulentul si sa imi iau salariul?
Tatăl fetei mele a fost reținut luni dimineață pentru tâlhărie! Astazi la ora 17.00 trebuia sa decidă judecătorul daca sta un arest 30 de zile sau e cercetat in libertate! Nu știm nimic de el ce trebuie sa facem sa nu stea in arest cele 30 de zile! Am nevoie urgentă de un avocat! Ce trebuie sa fac???
Fetita mea a împlinit 1 an si 10 luni pe data de 18.05.2019 Eu m-am angajat pe data de 15.05.2019 pe data de 27.05.2019 sefu m-a concediat iar pe 28.05.2019 mi-a si întrerupt contractul de munca. Eu am vorbit cu el si a zis ca imi tine contractul pana pe 31.05.2019 dar nu s-a tinut de cuvânt si nu am semnat nimic pentru concediere. Daca ma angajez din nou cu data de 04.06.2019 o sa mai primesc acest stimulent???
imi puteți recomanda un avocat din Slatina olt?
Am o fetita de un an si jumatate rezultând dintr-o relație neoficială. Ne-am despărțit cand fata avea 10 luni el de atunci ne-a mai cautat de două ori sa o vada si atat. Vreau sa stiu cine trebuie să întemeieze proces de judecată?? Cu ce motiv?
cum sa cer custodia exclusiva pentru ca mi s-a spus ca nu am cum sa obtin asta chiar daca el nu se interesează acum de copil o poate face mai tarziu
de obicei ce program de vizita se aplica pentru un copil de 1 an si 6 luni?