Bună seara,
Având în vedere faptul ca, ultima defecțiune a avut loc în data de 01.02.2024, au termen 15 zile de remediere. Vă recomand să mergeți din nou la magazin și să le comunicați ca, în situația în care nu vă returnează produsul până la data de 17.02.2024, veți merge la Protecția Consumatorului, ceea ce o să și faceți, ducând cu dvs procesul verbal.
Succes și numai de bine!
Bună dimineața!
Sunt necesare unele lămuriri suplimentare:
1. Când ați achiziționat aspiratorul?
2. Achiziția a fost pe persoană fizică?
3. Ce scria în procesul verbal semnat?
Va mulțumesc!
Buna ziua,
Ar fi fost bine sa aveti si dovezi cu privire la reclamatia pe care doriti sa o faceti (martori, inregistrari video, etc...) Despre distrugerile provocate puteti face referire in reclamatie, dar ma tem ca la acest moment ele nu mai pot fi cercetate.
Evident ca si pentru acestea ar fi bine sa aveti dovezi.
Să înțelegem un lucru: factura proformă nu are o semnificație contabilă. De fapt, factura proformă se emite pentru ca vânzătorul să aibă o garanție că produsul este acceptat la plată de cumpărător. Pe o factură proformă se trece prețul întreg de vânzare al produsului și nu se trece numai avansul. Deci, cum spuneam - e țeapă!