avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Activitate AlexaB123

Activitate AlexaB123

Buna dimineața! Mulțumesc!

Livius Laslau a scris:

Bună seara,
Având în vedere faptul ca, ultima defecțiune a avut loc în data de 01.02.2024, au termen 15 zile de remediere. Vă recomand să mergeți din nou la magazin și să le comunicați ca, în situația în care nu vă returnează produsul până la data de 17.02.2024, veți merge la Protecția Consumatorului, ceea ce o să și faceți, ducând cu dvs procesul verbal.
Succes și numai de bine!

Buna dimineața!
Mulțumesc pentru răspuns!
Aspiratorul a fost achiziționat în ianuarie 2023, persoana fizică.
În procesul verbal scrie numele, cod produs, date de pe factură ,,am luat la cunoștință faptul că produsul a sosit din service, însă refuz ridicarea acestuia din următoarele motive: produsul a fost deteriorat în urma probei de funcționare, se va ridica după remedierea problemei"

Livius Laslau a scris:

Bună dimineața!
Sunt necesare unele lămuriri suplimentare:
1. Când ați achiziționat aspiratorul?
2. Achiziția a fost pe persoană fizică?
3. Ce scria în procesul verbal semnat?
Va mulțumesc!

Bună seara! Am trimis în service aspiratorul în data de 06.01.2024 cu o defecțiune la motor, am ridicat aspiratorul pe data de 19.01.2024 și am constatat ca nu funcționează sistemul de spălare, l-am readus în magazin în data de 23.01.2024, am fost anunțat ca a ajuns în magazin în data de 31.01.2024, în 01.02.2024 am mers sa îl ridic, iar la probă mânerul s-a rupt(eu nu am atins aspiratorul), am refuzat primirea aspiratorului, mi-au dat un proces verbal, dar nu mi-au spus ca îl trimit iar in service de pe 1 pana în prezent nu am primit niciun răspuns de la magazin.
Ce trebuie sa fac?
Vă rog indrumați-mă, sunt mai bine de 30 de zile de când eu nu am aspirator.
Mulțumesc pentru răspuns. Momentul în care am fost lovit este înregistra pe camera video, dar este o distanță destul de mare , nu este prea vizibil . Martori ar fii , dacă sunt de acord sa depună plângere, am chemat politia și s-a întocmit un proces verbal. Sunt șanse sa fie pedepsit în vreun fel , adică sa primească o amendă , poate il va linisti ? Pentru ca altfel îmi este teama ca în continuare va cauta scandal și nu știu dacă mai o sa mai pot sa ma stăpânesc .

Cabinet individual de avocat „Petrescu C.” a scris:

Buna ziua,
Ar fi fost bine sa aveti si dovezi cu privire la reclamatia pe care doriti sa o faceti (martori, inregistrari video, etc...) Despre distrugerile provocate puteti face referire in reclamatie, dar ma tem ca la acest moment ele nu mai pot fi cercetate.
Evident ca si pentru acestea ar fi bine sa aveti dovezi.

Bună ziua ! Azi s-a întâmplat lucrul de care mi-a fost frică 4 ani . M-am mutat intr-un bloc , iar vecinul meu din prima zi a avut o problema cu mine ca sunt ,,ungur", am fost amenințat , mi-a distrus geamul la masina , cartof cu șurub sub roata , zgârieturi pe masina etc , după ce am pus camere de supraveghere au încetat distrugerile , dar amenințările au continuat , azi mi-a tras un pumn nu a dat tare ,are 70 de ani , am chemat poliția și acum trebuie sa formulez o reclamație, inafata de lovitura și amenințări nu am dorești sau martori sa trec și distrugerile în reclamație? Cum pot proceda pentru ca dacă acum nu fac reclamație , nu v-oi avea liniște niciodată.
Credit la bancă, doresc sa scot un credit de 8.000€ , pe o perioada de 60 luni ,care este metoda cea mai bună , nu am avut niciodată credit la bancă, am înțeles ca exista posibilitatea de plată în avans a creditului și se reduce perioada și dobânda.
Vreau să știu dacă este posibil să scot banii și în 2 luni de ex sa încerc sa achit din cele 58 de rate 10 rate , ce credit trebuie sa iau , cu ce dobanda , ce bancă recomandați? Ce avantaje as avea , dacă as plății în avans?
Mulțumesc frumos !
Mulțumesc frumos pentru răspuns! Am cerut restituirea avansului , sper să rezolvam pe cale amiabila și data viitoare sa nu mai am încredere în hârtii scoase la imprimantă, sa ma documentez mai bine . O seara plăcută!

Dorin Voicilas a scris:

Să înțelegem un lucru: factura proformă nu are o semnificație contabilă. De fapt, factura proformă se emite pentru ca vânzătorul să aibă o garanție că produsul este acceptat la plată de cumpărător. Pe o factură proformă se trece prețul întreg de vânzare al produsului și nu se trece numai avansul. Deci, cum spuneam - e țeapă!

Problema este că pe factura proforma mi-a trecut doar suma pe care am dat-o ca avans , nu este menționat niciunde că este avans sau prețul intreg , după ce am făcut plata am primit factura , la denumirea produsului scrie modelul pe care l-am comandat și prețul care din factura pare a fii întreg, nu menționează ca a fost dat că avans.
Nr. crt
Denumirea produselor sau a serviciilor
Miniexcavator
Echipat cu 3 cupe
Stare produs: NOU
Ore functionare:0.0
An fabricatie:2023
buc 1
Preț unitar (fara tva) 840.34
Valoare 840.34
Valoare tva 159.66
Total plata 1000.00
Bună ziua , am plătit avansul pentru miniexcavator, care în momentul un care mi s-a emis factura proforma oferta era de 4100+tva , fără mențiunea ca poate sa crească prețul, doua săptămâni au trecut de la plata avansului și când întreb îmi spune ca prețul este 4500+tva și ca fac ei un efort sa plătesc doar 4300+tva . Va rog sa ma sfătuiți, este legal , ce demersuri trebuie sa fac ? Mulțumesc!
Buna seara!
Vreau sa preiau un traseu transport local de persoane .
Ce tip de firma mi-ar trebui ? Care ar fii primii pasi pe care ar trebui sa ii fac pentru a deschide firma ?
Ar fii mai rentabil sa o deschid pe mine avand 24 de ani sau pe sotul care depaseste 30 ?
Va multumesc anticipat!