avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 674 soluții astăzi
Forum Activitate andreeaz

Activitate andreeaz

cum anulez in seap un anunt de concesionare? s a anulat procedura.nu s-au depus oferte
sunt personal contractual incadrat la comp de achizitii publice cu un salar de incadrare de 890 de lei, studii superioare gr III, fara nici un alt spor....si iau net aprox 660 de lei. Cei din acest compartiment nu beneficiaza de niciun spor? Spre ex. confidentialitate? La orice procedura semnam declaratii de confidentialitate, sa pastram confidentialitatea oricaror acte de care luam cunostinta...de asemenea membrii comisiei de licitatie pot fi remunerati?
exista un act normativ care sa prevada atributiile compartimentului de achizitii publice? de asemenea ce act normativ prevede obligativitatea infiintarii unui compart de achizitii publice intr -o institutie....multumesc pt raspunsuri
cine are obligatia sa tina evidenta consumului de combustubil intr o institutie publica....vreun act normativ daca se poate sa indicati.multumesc
Discuție contestatie
daca nu s a incheiat inca contractul si s a formulat contestatie la Cons Nat de Solut a contestatiilor care este procedura? ce tb sa faca autoritatea contractanta? art. 274 se refera la trim dosarului dupa ce se incheie contractul, iar art. 277 alin. 3 ce reprezinta?
Legea 198/2009 respinge OUG 129/2007 -insa aceasta se refera la notificarea catre UCVAP si nu la stabilirea pragurilor pentru alegerea procedurii....astfel contr de serv si furnizare 40.000 de euro, contr de lucrari 250000 de euro, cand sunt depasite aceste praguri aveti obligatia sa anuntati UCVAP de desfasurare procedurii respective....
in formularul de oferta este precizata o suma, in centralizatorul pe obiective este precizata alta suma, situatie in care oferta este considerata neconforma, nu?
.art. 80 din HG 25/2006 comisia are dreptul de a corecta erorile aritmetice, insa aici nu se aplica, intrucat este vorba de un contract de lucrari, iar diferenta este intre formularul de oferta si centralizator
Suntem obligati sa utilizam procedura onlline, dar nu s a dat nici un ghid, etapele care trebuiesc urmarite....primesc mereu pe mail- cursuri seap...tinute la bucuresti, la o distanta de aproximativ 400 de km, o taxa destul de mare pe care autoritatea nu mi o poate oferi..este normal asa ceva? sa nu se dea un ghid de utilizare a procedurilor online?
Cei care au utilizat aceasta procedura cum ati procedat? daca doresc sa organizez o cerere de oferte pt un contract de lucrari, cu criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa din p d v d economic, solicit anumite documente de calificare, cum imi sunt aduse acestea la cunostinta?
daca am proiectare si executie, insa in deviz imi este trecuta valoarea de la executie, iar la proiectare trecut cheltuieli neel;igibile, deci nu am trecuta o valoare estimata pt proiectare, ce trec la valoarea erstimata atunci cand public invitatia in seap

daca am trecut gresit val estimata in seap ce trebuie sa fac? imi puteti indica un art.?

multumesc pt raspunsuri
in momentul in care pun la dispozitie documentatia de atribuire, forma scurta de contract o anexez asa cum este prevazuta de ordinul 915/2008, urmand a fi completat in momentul in care se incheie contractul?nu inteleg nota: "cu exceptia articolelor pentru care au fost inserate cerintele beneficiarului, antreprenorul va completa urmatoarele informatii inainte de data transmiterii ofertei sale"
spre ex. in anexa este precizata garantia de buna executie-valoare- aici tb sa completez asa cum este prevazut in fisa de date de achizitie?