am nevoie, va rog , de ajutor in desfasurarea corecta a unei activitati hoteliere.
mai exact este vorba de un hostel si nu stiu exact ce fel de evidente trebuie sa aiba.
trebuiesc inregistrati turistii ca la hotel, emise facturi si bonuri fiscale, am nevoie de casa de marcat?
ce autorizatii are nevoie?
multumesc! dar... achizitia mea este ocazionala. nu iau piesele sa le revind ci ca sa imi repar masina. am acelasi regim ca cei care aduc marfa din uniune?
#-o am o masina achizitionata, pe firma, din Germania. acum am nevoie de niste piese . aducerea lor din Germania intra in categoria " achizitii intracomunitare"? dupa ultimele dispoziti am nevoie de ceva special ca sa fac achizitii intracomunitare?
#-o am luat marfa de 25000 lei pe care nu mai am posibilitatea sa ii platesc. furnizorul este de acord sa ii dau o masina la schimb. cum schimb datoria in contabilitate. nu pot face fc de vinzare a masinii si sa fac pe urma compensarea, pt ca ma incarc cu tva pe care nu il voi putea plati. aveti idee cum pot inregistra aceasta compensare altfel decit asa.
asociat unic, neangajat, are contract cu casa de pensii care stiam ca este obligatoriu, dar cu sanatatea stiam ca este facultativ. societatea are venituri .
acum sunt derutata pt ca tot nu inteleg daca este obligatoriu.