Multumesc mult pentru raspunsul prompt. Asa am procedat si eu, dar de la contabilitate mi-a spus ca trebuiau emise pe firma. Exista undeva in Codul fiscal sau in alt document explicit aceasta prevedere?
Pentru a putea fi decontate, cheltuielile cu cazarea si masa pentru angajat si membrii de familie pe perioada concediului de odihna, facturile pentru aceste servicii trebuie sa fie emise pe numele angajatului sau al firmei?
Multumesc pentru raspuns. Cred ca pentru mai multa claritate, poate fi modificat Regulamentul intern cu mentiunea ca se deconteaza si cheltuielile respective facute in afara tarii.
In Regulamentul Intern, sectiunea Drepturile Salariatilor: "dreptul la decontarea cheltuielilor turistice și/sau de tratament, inclusiv transportul, pe perioada concediului, în limita a 6000 lei, pe an, pe salariat. Pentru a beneficia de acest drept, salariații trebuie să prezinte documente fiscale justificative pentru aceste cheltuieli".
In situația în care angajatorul decontează cheltuielile pentru angajat și membrii familiei pentru concediul de odihna, în limita a 6.095 lei, aceste cheltuieli pot fi facute si in afara tarii?
De curand am inceput distribuirea tichetelor de masa in firma. Am observat ca firma care tine contabilitatea a scazut valoarea lunara a tichetelor de masa din salariul lunar net, este corect?
Este obligatorie plata CASS pentru un tanar de 24 ani, masterand la Politehnica si care obtine venituri din drepturi de autor (programe informatice) care nu depasesc 12 salarii lunare minime? Daca da, cum se calculeaza?