avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 978 soluții astăzi
Forum Activitate Emilstoian92

Activitate Emilstoian92

Daca un administrator de bloc atribuie un contract unei firme de casa ca sa spun asa fara licitație este infracțiune penală sau contravenție? Ma refer la o firma de lifturi. Multumesc!


Cornel Vasile a scris:

In ce an s-a intamplat fapta?

Pe data de 10-01-2024
Buna ziua. Eu lucrez ca agent de securitate la un spital din Focsani. In urma declanșării epidemiei de gripa si covid in spital a fost restricționat numărul de vizitatori si apartinatori. Am fost amenințat de un apartinator că-mi va face cutare si cutare . Ma refer la amenințări privind integritatea mea fizica. Dar ce este mai grav acesta a sarit la bătaie fara nici un motiv întemeiat fiind surprins pe camerele de luat vederi. Menționez ca eram in timpul serviciului si in uniformă de agent. Ce trebuie sa fac?
Vreau opinia unui avocat. Ce este de făcut în această situație juridic vorbind. Am spus că vreau să mă căsătoresc cu mama copilului.
Bună ziua. Concubina mea are un copil de 15 ani care locuiește cu mama sa in apartamentul meu proprietate personala. Doar că minorul se poarta cu mine foarte urit (umilințe,jigniri ba chiar violenta verbală și chiar fizica). Urmează să mă căsătoresc cu mama sa. Minorul a fost încredințat mamei cu hotărîre judecătorească.
Întrebarea este dacă pot cere evacuarea minorului fara implicarea mamei? Știu că sună stupid întrebarea deoarece mama este mama. Custodia acestuia este comuna și din partea tatălui. Menționez că nu ia-m făcut nici un fel de mutație.