Bună ! Numele meu este Andreea și va rog sa mă ajutați . Am împlinit de curând 18 ani și tatăl meu ( plecat la munca în Anglia ) nu mi a mai trimis pensia alimentara .
Din acest motiv vreau sa îl acționez în judecata , deoarece sunt încă eleva și vreau sa urmez și o facultate .
Mama mea are o hotărâre de 25% din veniturile realizate de el , însă nu mi a plătit de câțiva ani de când este plecat decât o suma modica lunar .
Va rog mult , ajutați mă sa formulez plângerea pe care o voi depune la tribunal . Mulțumesc mult !
Ideea este ca p[atronul ne-a oferit verbal ( mie si colegei de la puinctul de lucru care se desfiinteaza ) alte posturi ... de fapt nimic concret . zice : va facem loc aici , adica la depozit , la firma mare ... pe acelasi salariu pe care il aveam la magazin , iar firma se afla in afara localitatii unde am lucrat eu :( ... nu vrea sa ne dea ( baga vrajeala ca nu [poate sa ne dea somaj ) , ca el ne ofera posturi ... daca i-am spus ca dau mai mult de jumatate din salariu pe naveta , ridica din umeri . Oare e normal sa imi ofere post in alta comuna , dar pe acelasi salariu ? Oare pentru astia nu sunt legi ?
Daca refuz postul , ce ma sfatuiti sa fac ? Imi dau demisia sau ma concediaza el ... nu stiu cum sa procedez , deszi pana acum nu ne-a dat nici o hartie scrisa sau act aditional ... ne-a spus verbal .
Am lucrat in Pitesti la un magazin de bauturi ( inca lucrez ) , un an de zile . Mentionez ca este doar un punct de lucru , undeva ... la iesirea din oras exista si '' firma mama '' . Acum , acest magazin este pe punctul de a fi inchis , deoarece nu a mers deloc . Suntem 2 angajate , iar patronul ne cere sa ne bagam demisia deoarece el nu va mai putea angaja pe posturile noastre un an de zile . Este normal asa ceva ?
E problema mea ca nu mai poate face el angajari pe posturile astea ? Poate face pe alte posturi , nu ?