aceasta nota de constatare intra pe oug 2? este motiv de anulare pe motiv ca nu este completat numele si prenumele agentului de politie? sau doar pv intra sub prevederile OUG 2? multumesc
ce se poate face in situatia in care un proprietar, membru al asociatiei de proprietari, vine cu o imputernicere, pentru reprezentare in AG, cu semnaturi false? Stiu ca sunt false deoarece semnatura este f diferita de cea din acordul de asociere si membrii respectivi nu sunt in tara asa ca nu aveau cum sa semneze aceasta imputernicire.
buna ziua, un membru al asociatiei doreste sa isi monteze o centrala de apartament dar perioada in care se putea debransa a trecut. Avand in vedere situatia cu care se confrunta Bucurestiul dpdv termoficare persoana respectiva ar dori sa monteze totusi centrala de apartament chiar daca nu este oficial debransat (acesta se va debransa de la coloanele principale, doar ca nu vor fi sigilate de RADET). Exista vreo varianta legala de a-l scoate de la plata intretinerii? evident administratorul va inspecta apartamentul si va incheia un PV. Poate Comitetul Executiv sa hotarasca in aceasta speta? multumesc
buna ziua, in vederea actualizarii acordului de asociere proprietarii care au dobandit calitatea de proprietar ulterior semnarii acordului de asociere trebuie sa faca cerere de intrare in asociatie , impreuna cu dovada detinerii apartamentului contract vc sau mostenire. exista in acest caz un conflict cu legislatia GDPR? este obligatoriu ca proprietarii care fac cererea sa ataseze si documente care atesta proprietatea?
va rog sa imi spuneti ce se intampla daca sunt proprietari in bloc care nu au deus cererea de adeziune la asoc de proprietar si nu exista un act aditional pentru inscrierea in acordul de asociere. nu au drept de vot sau care sunt consecintele?
multumesc pentru raspunsuri, pana la urma ii voi raspunde si ii propun o zi pe saptamana cand sa vina sa faca poze la toate facturile incepand cu anul pe care si-l doreste, asa evit viitoare cereri. proces verbal la final si gata.
buna ziua, avem un membru al asociatiei de proprietari care este mai "special" si in fiecare luna solicita documente pe care legea ne obliga sa i le dam. La ultima solicitare acesta a cerut copoe dupa facturi si bonuri reprezentand diverse cheltuieli incepand cu anu 2010!!!. Exista o limitare in timp pentru care se cer informatii istorice, adica nu mai mult de x ani din spate? multumesc!