avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 415 soluții astăzi
Forum Activitate Dani.Dinita

Activitate Dani.Dinita

Salutare . Recent am obtinut permisul de conducere in Romania , eu fiind temporar stabilit in Italia . Mentionez ca nu sunt rezident aici. As dorii sa stiu care sunt regulile in Italia pentru cetatenii cu permisul romanesc . Trebuie cumva tradus si legalizat sau pot circula cu el asa? De asemenea , sunt in primul an de permis..ce restrictii sunt pentru incepatori ? Daca este cineva care conduce cu permis romanesc in Italia si poate sa imi raspunda as fi recunoscator . Multumesc.
Salutare , as dorii sa imi cumpar o masina lunile viitoare si ma gandesc sa o pun pe numele tatalui pentru a plati mai putin la asigurare . Tata are datorii la primarie (impozit si 2 amenzi ) , credeti ca asta este o problema pentru trecerea masinii?As putea avea probleme pentru o eventuala re-vanzare (la cererea fiscalului) ? sau la ce fel de probleme ar trebuii sa ma astept ? Multumesc.
Multumesc frumos.
Daca o ruda de gradul 1 (ex. mama) are datorii la ANAF , cei de acolo ii pot bloca contul bancar fiului? Sau acest lucru este interzis?
Multumesc.
Multumesc , am citit si eu asta .
Intrebarea mea aici este . Oare trebuiesc si traduse acele documente in limba tarii in care vreau sa plec? Pentru ca trebuiesc aratate si politiei de frontiera de acolo.
Salutare , in iarna urmatoare planuiesc sa plec intr-o vacanta cu niste rude . Printre care si sora mea de 17 ani si jumatate , ea momentan fiind minora presupun ca are nevoie de niste acte . Daca mi-ar putea explica cineva procedurile care trebuiesc aplicate si eventualele probleme care pot aparea i-as fi mai mult decat recunoscator .
Multumesc !
Răspuns la discuția Taierea pensiei pe caz de boala.
Nu mai are nimeni nici un sfat util?Nici un avocat/consultant care ma poate ajuta cu o parere aici?