Buna ziua,
as avea si eu nevoie de cateva indrumari in ceea ce priveste un contract de munca. Am o societate inffintata anul trecut si nu am avut angajati pana acum,Am decis sa angajez pe cineva, am fost la ITM sa ii fac contract de munca, unde au inregistrat si firma si angajatul. Mentionez ca inainte nu am facut comunicare la somaj ca am post vacant si acum can am dus comunicare mi-au zis ca trebuie sa imi dea amenda. Angajarea am facut-o cu 1 iulie iar cei de la Itm mi-au zis ca nu mai trebuie sa fac nimic. Intrebarea mea este daca pot scapa totusi fara amenda?! De asemenea vreau sa mentionez ca angajatul meu a terminat anul trecut facultatea si acum isi va sustine licenta si a mai fost angajat si la alte societati, si daca cumva beneficiez de scutirea la plata a contributiilor.
Va multumesc
sunt inregistrata in scopuri de tva, dar nu stiam daca si aceste facturi emise de ORC SUNT DEDUCTIBILE din pct de vedere al taxei
buna ziua,
am si eu o intrebare cam prosteasca recunosc, dar poate ma puteti ajuta, deducem tva din cheltuielile de constituire?
Adik am cateva facturi cu tva emise de Registrul comertului, si nu stiu daca sa deduc tva , aceste fact avand si valoare mica.
Va multumesc
Multumesc mult pentru sfatul si explicatiile date
Buna ziua,
as vrea sa stiu daca este normal sa ti se schimbe functia fara sa fie vreo problema. Adica, am ocupat functia la o societate de casier, dupa care, dupa un timp si in urma unor teste am fost avansata casier principal.Azi am aflat ca nu mai sunt casier principal ca functia asta nu mai exista in nomenclatorul meseriilor. Eu una nu vad prea bine acest lucru pt ca daca voi cauta un alt angajator si acesta din urma se va uita in cartea de munca si va vedea casier; casier principal si iar casier nu cred ca va privi acest lucru cu ochi buni.
Va multumesc
Multumesc foarte mult pentru indrumare,
o zi buna
Buna ziua,
am infiintat o firma al carei obiect de activitate este de a comercializa calculatoare si produse software, pe care le achizitionez de la un distribuitor din Romania. Nu am inca un magazin dar stiu ca o data ce eliberez o factura trebuie sa dau clientului si un certificat de garantie si de conformitate. Problema este ca nu stiu ce e cu acest certificat de conformitate si cum as putea sa il obtin. Mentionez ca firma de la care eu fac achizitii este o companie certificata tuv iso 2001 si ma gandeam ca daca le solicit lor o copie dupa certificatul de atestare, as putea sa imi intocmesc si eu acest certificat de conformitate avand la baza actul distribuitorului.
Va multumesc mult.
Buna ziua,
am infiintat o firma al carui sediu social se afla in apartamentul parintilor(cu care am facut ct de comodat) . Codul caen este 4741, iar pe certificatul constatator eliberat de registrul comertului scrie ca este sediu social fara activitate. Doresc sa imi incep activitatea si as vrea sa stiu daca pot declara sediul social ca punct de lucru sau trebuie gasit alt punct de lucru, si daca acesta poate fi tot un apartament