Bună ziua, momentan sunt înscris anul 1 la o postliceala la buget care are durata de 2 ani. Doresc să urmez cursurile scolii de politie de la Câmpina care este tot o postliceala. Voi întâmpină probleme, ce ma sfătuiți?
Bună seara, lucrez ca și taximetrist în timpul liber. O persoana susține ca și a uitat telefonul în mașină mea, ele fiind pe bancheta din spate. Acestea au spus politiei ca l au uitat în mașină lucru care nu este adevărat. Polițiștii au zis ca se va deschide un dosar penal pentru însușire de bunuri fără drept, iar ulterior pentru furt. Eu am vreo calitate în aceasta urmărire penala?
Bună ziua, cineva din străinătate vrea sa îmi facă o procura pentru un autovehicul pentru a-l putea radia. Întrebarea mea este următoarea, dacă se face procura, eu sunt răspunzător și de plata impozitului sau a taxelor mașinii?
Bună ziua, tatăl meu a primit o citație de plata a sumei de 3700 de la un executor judecătoresc. Dacă în termen de 15 zile acesta nu, achita această sumă se trece la urmărirea siliata a imobilului. Menționez ca acesta are un salariu net de aproximativ 3700, dar mai are 3 proprii. Știu ca sub suma de 10.000 lei nu se poate dispune urmărirea silita dacă acesta are venit. Va rog sa îmi spuneți ce se poate face în acest caz.
Bună seara, sunt licențiat în Drept și as dori sa urmez cursurile scolii de politie. Întrebarea mea este următoarea, având diploma de licență și ulterior fiind încadrat, cum pot beneficia de acel spor de 25% din salariu?
Bună ziua, am o întrebare oarecum neobișnuită în aceasta speță. În urma cu câțiva ani din cauza unei inconștiențe a vârstei, am fost condamnat conform art. 336 la un 1 an cu suspendare si o perioada de supraveghere de 2 ani, deși în acest interval de timp, am obținut licență în drept. Dacă sunt reabilitat de drept, pot sa ma înscriu la concursurile de admitere ale școlilor postliceale M. A. I?