Dar, NU INTRU ÎN AMĂNUNTE..., și la faptul că asociația a fost "ASOCIAȚIA NIMĂNUI" cum au afirmat unii proprietari, cât timp am fost plecată,
Ce nu s-a făcut timp de 38 de ani,s-a făcut în 2 luni cu ajutorul Autorităților. Am pus cei 16 proprietari (din 20) care de ani de zile DOAR ÎNCHIRIAZĂ APARTAMENTELE, "LA CHELTUIALĂ" pentru întreținerea blocului. :Și am "deranjat"...
Și încă lucrurile nu sunt puse la punct 100% și mă refer DOAR LA ÎNTREȚINEREA CONDOMINIULUI din punct de vedere TEHNIC.
- Dvs. aveți Președinte, Comite Executiv, Administrator care să te "BLOCHEZE" de pe toate căile de comunicare (și nu sunt singura) când le soliciți să-și RESPECTE ATRIBUȚIILE, pentru întreținerea condominiu?
Sunt sigură că NU.
Vă doresc, numai bine, utilizator w_v_w_v!
Sunt plecată din localitate și cf. Legii 196/2008 Art.47(4), convocatorul ședințelor trebuie să fie trimis prin poștă.
Intrebările mele sunt:
1, Cf. Art.47(4) cine plătește Taxele Poștale pentru Scrisoarea recomandată cu conținut declarat. Asociația sau eu și, unde scrie în lege acest lucru?
2, Prin ce procedeu pot DETERMINA Președintele Asociației, să comunice cu mine prin e_mail, WhatsApp,...cale electronică, având în vedere că nu răspunde la telefon.
În vară, Primăria mi-a spus, că Serviciul lor, DOAR ATENȚIONEAZĂ, și ÎNDRUMĂ ASOCIAȚIILE să-și ""corecteze greșelile". Si să apelez la Poliția Locală.
Am apelat la Poliția Locală, iar ei mi-au spus că în Lege scrie l aArt,102, că "...Primăria ... și Poliția Locală...aplică amenzi".
De 2 ani mă "Lupt" cu Asociația (din 20 de apartamente, 16 ap. sunt închiriate) deci interesul lor este NUL.
.DAR VOI MERGE MAI DEPARTE!
VĂ MULȚUMESC ÎNCĂ ODATĂ. ÎNTOTDEAUNA MI*AȚI DAT SFATURI FFF BUNE/COMPETENTE.
Aplicarea prevederilor Art.102 din Legea 196/2018.
Conform Legii, amenzile prevăzute ]n Art, 102 pot fi aplicate de către Primărie sau Poli'ia Locală.
DeșiLegea nu este respectată de Admoinistrator, Președinte, Comitetul Executiv, nicio unitate mai sus aminmtită, NU IAU MĂSURILE SOLICITATE de mine PRIN aplicarea prevederilor Art.102.
Președinta aafirmat într-o ședință "ne vedem "în Tribunal și acolo te ăort ani de zile".
Nu vreau să ajung la Tribunal.
CE POT SOLICITA PRIMĂRIEI și POLIȚIEI LOCALE.,
Mulțumesc
Dar dacă aveam timp, NU puneam întrebarea.
Îmi spuneți, vă rog frumos, dvs, Articolele din Legea 196/2018?
Am nevoie de un răspuns EXACT, CORECT, al unei persoane autorizate, deoarece doresc să mă adresez Organelor de Stat.
Mulțumesc!
REVIN la întrebarea anterioară cu unele precizări.
- LISTA DE CHELTUIELI LUNARE T R E B U I E semnată și de PREȘEDINTE și CENZOR?
De ani de zile sunt semnate NUMAI de ADMINISTRRATIR și am găsit multe erori de calcul.
Pe proprietari nu-i deranjează, deoarece din 20 apartamente, 16 sunt închiriate studenților,
Dacă da, conform cărui Articol, din care Lege, Hotărâre, Ordonanță...etc, un ACT LEGAL.
Mulțumesc!
Îmi spuneți,vă rog frumos, CĂRUI ORGAN DE STAT, în afara Primăriei Serviciul Asociații de Proprietari, mă pot adresa pentru:
A. - verificarea documentelor Contabile, Contracte de Închiriere, Procese-Verbale,...etc ale asociației;
B. - și obligarea Asociației de a întreține îmobilul în condiții bune. Imobilul este într-o stare de degradare, mijerie de neacceptat.
DE 2 ANI, MĂ LUPT, (și sunt SINGIRA) pt intrarea Asociației în rândurile "celor civilizate" și am reușit doar:
1. - Alegerea unui Președinte, Comitet Executiv;
2. - Obținerea Incheierii Judecătorești;
3. - Crearea unui cont bancar;
4. - înscrierea Asociației în Programul Local de Reabilitare Termică (la accesarea Fondurilor Europene, NU AVEM VOIE);
NU avem:
a) - un REGULAMENT, deci există ACEALAȘI HAUS ,mizerie,...;
b) – cheltuielile lunare SUNT SEMNATE DOAR de ADMINISTRATOR, nu și de Președinte și Cenzor cum cere legea;
c)
d) Etc.
Din 20 apartamente, doar în 4 stau proprietarii, restul de 16 fiind închiriate (inclusiv apartamentul Președintelui și al unui Membru al Comitetului Executiv). Deci interesul a 16 proprietari, este de a NU SE FACE CHELTUIELI ÎN ASOCIAȚIE, ci doar venituri pentru ei, în urma chiriilor încasate. Unul din proprietarii care închiriază apartamentul studenților lucrează la ANAF!
DECI, LA CE ORGAN DE STAT, pot apela pr rezolvarea punctelor a), b), c).
Mulțumesc!