avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Activitate razvandicu

Activitate razvandicu

Multumesc frumos!
Puteti sa imi dati textul de lege unde scrie asta?Ca tot caut pe net si nu gasesc nimic legat de activitatea secundara,ce conditii tre sa indepliniesc!
Cu stima,
Razvan Dicu
Codul principal e de legat de mecanica auto(sunt electromecanic) iar codul secundar e de constructii(tamplarie)....
Buna la toti forumistii!
Am si eu o intrebare care ma macina sa zic asa....vreau sa deschid o intreprindere individuala pe un cod Caen principal in functie de diploma in care sunt specializat!Pe langa principalul cod Caen mai vreau sa am si un cod secundar(activitate secundara)...intrebarea mea este imi trebuie calificare si pt activitatea secundara?sau e de ajuns numai pt codul principal?
Multumesc mult!
Discuție recurs
Va salut din nou!Se poate face recurs la un litigiu de munca in 10 zile de la comunicare..sunt 10 zile calendaristice sau lucratoare?
Va multumesc mult.
Răspuns la discuția contract executor judecatoresc!
Va multumesc pt raspunsuri!
O zi buna!
Buna ziua!
Vreau sa inchei un contract cu un executor judecatoresc pe recuperarea sumei de 3354 ron privind cheltuieli de judecara,decizie definitiva si executorie!Pesoana debitoare este juridica,are bani in cont la Raiffeins Bank...cit ar fi onorariul executorului si in cit timp ar dura aceasta operatiune?
Va multumesc pt sfaturi!
Cu stima,Razvan Dicu
Răspuns la discuția Cheltuieli de judecata!
Practic banii pt executor mi -i recuper pina la urma de la partea adversa!
Multumesc.
Buna ziua!
Ce pot face daca cistig un litigiu de munca cu fostul angajator,decizie irevocabil,si tre sa imi dea o suma de bani reprez.cheltuieli de judecata si el nu vrea sa mi le dea?Am inteles ca tre sa caut un executor judecatoresc sa se ocupe de asta?Cine plateste acest executor,si ce procent doreste?
Răspuns la discuția nelamurire!