In data de 10.12.2011 a decedat un salariat ai firmei, iar sotia acestuia a depus la firma in data de 15.12.2011, o cerere pentru acordarea ajutorului de deces conform legii 263/2010.
Dupa cate am inteles d-na a depus o cerere pentru acordarea ajutorului si la firma unde lucreaza doamna...cerere care a fost aprobata si de unde d-na a primit acest ajutor.
Din cate am citit eu in lege...se zice ca ajutorul de deces se achita de un singur platitor de drepturi de asigurari sociale.
Intrebarea mea este...noi mai suntem obligati sa achitam ajutorul de deces...din moment ce d-a a primit deja unul, si cat este cuantumul ajutorului ( daca am inteles eu bine 2022 lei)
Va multumesc!
Am un srl la care este deja un administrator..si vreau sa inchei un CIM pentru o alta persoana pentru functia de director general, intrebarea este...poate fi in acelasi timp si administrator si director general.
Multumesc mult pentru raspuns, si daca se poate inca o intrebare...incetarea vechiului CIM pot sa-l fac cu 55 "b", cu data de 06.10.2011 daca d-na este de acord?
Am o salariata care in data de 06.10.2011 ar trebui sa revina in activitate din CIC (mentionez ca d-na lucra in productie), doar ca firma nu mai are activitate de productie. Intre timp s-a inffintat o alta firma pe aceeasi profil si as putea sa-i asigur d-nei un loc de munca.
Cum as putea proceda corect la revenirea ei la firma fara activitate, si sa pot sa o angajez la firma noua infintata?
Mutumesc mut pentru raspuns...intrebarea era pt siguranta mea:), si la cine am mai adresat intrebarea aceasta ..m-au sfatuit sa fac un pfa...dar sincer imi convine mai mult cu CIM part time..
Multumesc inca o data.
As avea o intrebare...pot avea CIM cu 1h/zi la mai multe firme in functia de inspector resurse umane...bineinteles fara a depasi 48 ore / saptamana? Mentionez ca am un atestat pt inspector resurse umane...si in prezent sunt angajata la o firma in aceasta functie..
Am o mare nelamurire in legatura cu un salariat...are un CIM pe functia de tehnician PM si un contract de administrator la aceeasi firma, deci pe statul de plata are 2 pozitii.
Problema cea mare este: din 01.03.2011 a ramas in concediu medical si nu stiu cum il platesc pt functia de administrator.
Multumesc pt raspuns....
Inca nu avem un contract colectiv de munca...avem doar un regulament intern...
dar inca nu sunt lamurita cu orel de noapte lucrate sambata si duminica...este ok din punct de vedere legal, daca sunt platite cu un spor de 25% sau trebuie platite cu un spor de 50%, iar orele lucrate in week-end sunt platite ca si ore normale de lucru...tinand seama ca se acorda cele 2 zile de repaus?
Multumesc!
Am o sectie unde se lucreaza 4 schimburi...adica se acorda cele 2 libere in alte zile decat sambata si duminica...intrebarea mea este...cum platesc orele de sambata si duminica lucrate...si mai ales cele de noapte lucrate in week-end?.. de obicei pt orele de noapte platesc un spor de 25%...