buna seara doresc sa ma inscriu la o scoala de soferi profesionisti si vreau sa stiu daca pot beneficia de cele 80 ore de concediu de studii impartite in functie de orele de scoala pe care le voi avea, si daca eu in prezent lucrez ca mecanic auto daca scoala mentionata poate fi socotita formare profesionala
daca da cum trebuie procedat ?
multumesc
buna seara doresc sa fac o sesizare catre itm ,si vreau sa stiu daca in urma controlului inspectorul este obligat sa -mi inmineze o copie a procesului verbal de constatare cat si o copie a declaratiei care mi se va lua la locul de munca
problema mea este ca angajatorul m-a pontat cu 4 ore pe o perioada 16 luni lucru aflat in urma cereri unui stagiu de cotizare dupa care din august 2013 apar cu 8 ore fara ca eu sa fi semnat vreun act si bineinteles ca toata lumea cu salariul minim pe economie
multumesc
buna ziua am si eu o problema in sensul ca lucrez la o societate din anul 2000,iar in lina martie 2008 am fost pensionat cu gr3 ,moment in care am continuat sa lucrez cu norma de 4 ore la aceasi societate. In anul 2011 luna martie comisia medicala a hotarat incetarea pensiei de invaliditate.Zilele trecute am fost la casa de pensii unde am cerut o adeverinta privind vechimea in munca cei de acola spunind ca i-mi pot elibera o adeverinta privind stagiul de cotizare La primirea acesteia am constatat ca angajatorul a mentinut programul de 4 ore pana in luna august anul curent desi la data respectiva (martie 2011) i-am predat acestuia decizia medicala de incetare a pensiei de invaliditate Cum ar trebui sa procedez pentru remedierea acestei situatii neplacute ? multumesc
cred ca este vorba despre reexpertizare deoarece termenul de revizuire periodica il aveam in luna august 2011
in acest caz pot s-au nu sa contest decizia data de INEMRCM? si unde trebuie depusa l-a INEMRCM s-au in alta parte
daca lucrez ca mecanic auto este s-au nu mediu toxic (pentru boala de care sufar)?