avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 909 soluții astăzi
Forum Activitate laurariz

Activitate laurariz

Multumesc
Va rog sa.mi spuneti daca este vreo diferenta intre atributiile unui gestionar si cele ale unui responsabil de gestiune? Mentionez ca firma in care lucrez nu imi opreste garantii materiale.
buna ziua.
sunt angajata cu contract de munca pe perioada determinata incepand cu data de 01 martie2015 pana anul acesta la 01 martie.La data de 1 februarie, sunt insarcinata (am 6 saptamani de sarcina) si vreau sa stiu daca in aceasta situatie, angajatorul meu este obligat sa-mi prelungeasca sau reinnoiasca contractul de munca. mentionez ca acum sunt in concediu medical 14 zile si am anuntat angajatorului situatia mea. va multumesc.
in cazul in care doresc sa ma reintorc la serviciu inainte de incheierea cic (inainte ca sa implineasca copilul varsta de 2 ani) trebuie sa fac o cerere sau sa aduc la cunostinta Primariei sau Fortelor de munca acest lucru? am fost la locul de munca si am facut o cerere prin care doresc sa reincep activitatea mai curand. cei de la personal au spus ca ei CRED ca ar trebui sa merg si sa anunt si la Primarie... Forte de munca... dar nu stiu nici ei exact.
va rog mult sa ma indrumati si lamuriti. va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat .
Răspuns la discuția lege spor vechime
nu este nici un fel de problema ca sunt domenii de activitate diferita? activitatea de contabil poate fi considerata neutila activitatii si as. med. si astfel sa nu mi se calculeze la sporul de vechime? sau in institutiile bugetare nu se pune problema in functie de activitatile depuse?
Răspuns la discuția salariu dupa cic