avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Activitate tasica34

Activitate tasica34

Multumesc pentru raspuns.
Societatea are un punct de lucru intro alta localitate decat in cea in care-si are sediul central. Pentru ca s-a depasit numarul maxim admis de angajati,la punctul de lucru,s-a obtinut de la compartimentul VECTOR FISCAL din cadrul A.N.A.F.un C.I.F. pentru "entitate fara personalitate juridica" .
Odata cu raportarea D112 aceasta va trebui depusa pe seama C.I.F.din lacalitatea punctului de lucru.
Intrebare:
Pentru depunerea D112 aferenta acestui punct de lucru este necesara obtinerii unei aprobari de certificare pentru semnatura digitala sau este de ajuns cea care o are societatea pentru sediul central?
Răspuns la discuția CASS la contract de inchiriere?
Multumesc. Asa m-am gandit si eu dar...ANAF ...sustine altceva!
Va rog sa-mi spuneti daca,ar trebui sa achit CASS in cota de 5.5%,ca urmare a unui venit din chirii.
Mentionez ca, am si calitatea de salariat.
Atunci va rog sa-mi oferiti,daca se poate, o monografie contabila a acestui tip de operatiune,mergand pana la capat: se achita avansul,asa cum am spus mai sus si dupa o luna se achita diferenta.

Va multumesc.
Printrun antecontract notarial ,societatea a achizitionat un teren in suma de 35.000 lei si "constructie mobila "de 15.000 lei.
Suma a fost achitata prin banca pentru vanzator,persoana fizica.

Care sunt operatiunile contabile?
Multumesc .Ideea este si aceea ca as vrea sa stiu ce acte sau ce demersuri sunt necesare pentru inscrierea in evidenta administratiei fiscale din judetul unde este punctul de lucru.
Am infiintat o societate care are un punct de lucru intrun alt judet.
Odata cu infiintarea societatii, un angajat al administratie finaciare ,s-a deplasat la sediul social pentru a-i verifica existenta.

Societatea are un punct de lucru intrun alt judet. La intrebarea mea,fireasca, cine va veni sa verifice punctul de lucru aflat intrun alt judet mi s-a raspuns evaziv , de genul: o sa va explicam maine!!!!!!!!!!!!!!!!

Intrebarea mea este ,subinteleasa, cine imi va verifica punctul de lucru? Cei din orasul unde este inregistrata societatea sau cei de la administratia finantelor de unde este punctul de lucru?

Daca cei din judetul unde este punctul de lucru, asa cum cred ca ar fi normal, care este procedura de a-i anunta si ce eventuale milioane de acte ar trebui sa mai fac caci ati face o firma in Romania este o intreaga nebunie. Dar asta este o alta discutie.


Va multumesc anticipat.
Sunt in situatia de a fi achitat in totalitate,azi 17 nov. 2011 sumele restante la bugetele de stat si de asigurari ,inclusiv a majorarilor si penalitatilor.

La intrebarea mea, catre inspectorul fiscal, care este procedura de a mi se anula penalizarile si reducere a 50% din majorari? mi s-a raspuns:"Pentru ca Dvs. vi s-a emis decizie de achitare prin blocare de cont nu aveti dreptul la acestea,conform normelor de aplicare ale ordonantei."!!!!!!!!!!!
Alo!!!! Finantele!!!

In ordonanta nu este stipulata aceasta mentiune iar normele de aplicare nu au fost facute publice celor care au fost de buna credinta si au facut un efort in a ajunge cu platile la zi.

Pun intrebarea, distinsilor avocati ai acestui site, care este procedura corecta pentru a putea beneficia de facilitatile oferite de ordonanta sus mentionata?

Răspuns la discuția Testament
Am procedat la intocmirea lui la notarul public. Va multumesc pentru raspunsuri.